Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Vickanl: Ja det sa dom där jag var och kikade så vi ska beställa en i v 26 tror jag, är black denim samma färg som jeans black ?
Vickanl: Ja det sa dom där jag var och kikade så vi ska beställa en i v 26 tror jag, är black denim samma färg som jeans black ?
Vickanl: Vad roligt att vi ska köpa en lika dan vagn visst såg den färgen lyxig ut ?
Jag har heller ingen gravid mage än , en liten bara som jag tycker jag haft sen v 9 som sväller upp en aning på kvällen. Vill ha en jättestor mage nu
Kelsson: Tror det kan vara växtvärk men jag tror oxå det kan bero på att du är orolig, men om du tycker det är skönt att ringa till dom och prata så tycker jag du ska göra det. Ibland kan man bli lugn av det läkaren säger till en.
Kelsson: Gör det som känns bäst för dig , att den lilla ska skrämma dig hela tiden det tycker vi inte om kram.
Jag är så trött så jag knappt orkar stå upp, vill bara sova hela tiden !
jis: Det såg inte roligt ut på ryggen hoppas det blir bätte snart kram !
Speck: Vi får komma och lyssna på hjärtljud i v 25 här med , men jag ringde och frågade och jag fick komma innan om jag ville så vi ska dit och lyssna på hjärtljud första veckan i maj.
Kelsson: Hoppas att blödningarna ger med sig snart och att det tar slut nån gång kram.
Önskar alla en Glad Påsk !
Så fint väder ute så det blir inte att jag sitter inne så mycket vid datorn just nu !
Vill önska alla här lycka till med era graviditeter, det känns som en ny gravid tråd och att jag inte hör hemma här längre. Är redan i v 15 och kan inte följa med i era symtom prat som det bara har handlat om ett bra tag nu och det känns inte läge att prata om inköp och kommande magar osv, då jag inte tror det är så intressant för er som är i början av graviditeten då det bara är jag speck och vickan som har kommit in en bit i graviditeten. Och det är just det som jag skulle vilja prata lite om, la in en bild om ett inköp jag hade gjort då ingen skrev nåt om det då märkte jag att det finns ingen plats för sånt i den här tråden på några veckor då ni andra har kommit över v 12.
Men som sagt ni har betytt otroligt mycket för mig under ruvningstiden och det kommer jag alltid komma ihåg, och jag är ledsen över att lämna den här tråden. Men jag känner mig så ensam och ingen nappar på mina inlägg längre.
Kram till er alla !
Du får gärna förklara vad du menar med det ? Gick tillbaks och kollade på mina inlägg har inte alls handlat bara om mig, jag har kommenterat både Jis , speck, vickan och kelsson bland annat. Så du menar jag att jag platsar inte in här då jag är väl lika gravida som dom eller att jag får inte skriva nåt om hur jag mår eller hur det är med min mage/bebis utan jag ska bara kommentera andras graviditeter ? Är det så du menar ?
Och jag kan kopiera massor av inlägg härifrån som folk har skrivit som bara handlar om dom.
Får be om ursäkt då att jag mår bra och min graviditet än så länge är felfri , att jag inte har några problem att diskutera eller några ämnen.
Efter att ha fått mail av en topptjej här i tråden efter mitt inlägg om att inte vara kvar i tråden fick mig att välja att stanna kvar här i tråden, och vi får samas i tråden att vissa pratar mycket om symtom medans några kanske pratar om inköp osv. Är säker på att vi kan glädjas åt alla inlägg oavsett hur långt vi har kommit i graviditeten.
Missan: Tack lycka till själv med din graviditet är säker på att det kommer gå jättebra kram
Jis: Hoppas det vänder snart och att det blir bättre inte roligt att tillbringa tid på sjukhuset men om det för med sig nåt bra så är det värt det, hoppas du får svar på varför det kommer blod kram.