Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Ett. Dem ger sällan tillbaka fler här om det inte är typ dem två sista eller så.
Vi är ju bara inne på första IVF ( 1 ET + 2FET) än så länge.
Hoppas slippa göra flera nu :)
Ett. Dem ger sällan tillbaka fler här om det inte är typ dem två sista eller så.
Vi är ju bara inne på första IVF ( 1 ET + 2FET) än så länge.
Hoppas slippa göra flera nu :)
Tack Enya. Och jag h
Tack Enya: och jag håller för dig. Det är så spännande att få höra hur många du har där inne :)
Och hållarna tummarna för dig Dealiy:)
Dealiy: spontan graviditet som slutade med utomkved och sprucken äggledare i v 8
Efter det blev det IVF. Togs sig på första. Bebisen var dessvärre sjuk. Fick tvångsavbryta i v 16-17. FET1 misslyckande.
Och nu FET2.
Det har varit skittufft. Att avbryta så pass sent innebär ju igångsättning med värkar vattenavgång. Krysta och föda fram. Fysiskt och psykiskt gräslig upplevelse.
Jo utomkvedet kände jag av. Vaknade mitt i natten och svimmade av smärtan. Sen blev det akutoperation och bort med höger äggledare.
Men jag mår bra nu. Har fått mycket hjälp. Dels är min man och min familj underbara. Sen har vi gått hos kurator. Hon hjälpte mycket.
Jis: du är fin både med och utan mage :)
Vad härligt med ett fint RUL Lulis:)
En lite fråga: Jag har migrän och i dag hade jag ett av dem värsta anfallen på länge.
Är det någon annan här som har det som vet om det finns någon migränmedicin som man kan äta?