Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Karmosin: Vad kul att ni ska har kikat på det med, jag testade faktiskt båda men tyckte att dom med stjärnor var smidigare och lättare att flytta när man hade händerna i. Den stora var lite svårare och då kändes det som om man fick ha händerna på samma ställe. Fast den längre kändes iofs varmare men vi valde de med stjärnor och om man får ett barn till så kan dom ha händerna i dom Glad vill oxå veta när min bebis kommer Flört

Vickan l: Vi förstår om du har fullt upp, tänker på dig och grattis till ny bostad vad roligt  Flört och tänk inte på om du inte hinner kommentera vi blir så glada bara att höra hur det går för er kram !

• strössel

Kasa och Jis : Det kommer gå jättebra på TUL det känner jag på mig Glad

Karmosin: Vi köpte våra på babyproffsen 299 kr.

Kelsson: Det känns som om jag kommer få en november bebis senast 4 november får jag iallafall Flört men tanken att kanske gå gravid i 3 veckor till känns jättelångt Rynkar på näsan får sätta upp lite mål satsar på BF först på fredag !

Ego: Första dagen för min man på hans nya jobb, undrar hur det går för honom. Så idag har jag gjort upp en lång lista på vad jag ska hitta på för att tiden ska gå Glad

• strössel

Kelsson: Tack för länken ska gå in och läsa Glad först promenad med vovvarna men dom verkar inte vilja gå ut idag när det är så tråkigt väder Flört

• strössel

Jis: Vilken fin bild på dig och din fina mage Glad

Ego: Idag har jag gått en långpromenad, dammsugit, satt upp en kappa, vikt tvätt, gått i trappor, varit ute med hundarna. I kväll blir det tv och sen ett varmt bad få se om det ger nån effekt i slutändan Flört

• strössel

Kelsson; Min man jobbar 6-16 18.30.21.30 så sex blir det inte de närmsta 3 dagarna för han var så trött nu innan han for iväg till nästa jobb.

Carlan: Tycker oxå du ska ringa förlossningen så kan dom kolla dig riktigt noga och bebisen, vänta inte till nästa vecka alldeles för lång tid. Massa Kramar !

• strössel

Najje: Han kunde inte säga så mycket efter bara en dag, men dom hade varit jättetrevliga och nöjda med honom. Men han ska ge det några veckor och se hur det går och hur han trivs med jobbet. Ja vi får se när bebisen vill komma ut tror den trivs bra i magen Glad

Karmosin: Ja ta en tur till Babyproffsen och provtesta dom och se vad du tycker.

• strössel

Kasa: Jag mår jättebra Glad ingen bebis här inte !

Anderska: Ja då var det många tankar som snurrade i huvudet Flört, hoppas 6 veckor går jättesnabbt brukar göra det om man har fullt upp Glad

• strössel

Carlan: Hur har det gått för dig idag ? Har du ringt förlossningen ? Stor Kram !

Kasa: Jag har siktat in mig på fredag Glad är så nyfiken på om det är en pojke eller en flicka.

Ego: Tjafsat med min man i natt och han verkar inte vilja jobba på det nya jobbet, han tycker det var tungt och kanske inget för honom. Vet inte vad jag ska säga för att få han att förstå att vi behöver pengarna, att om han inte vill ha det här jobbet att han ska vara aktivt sökande. Måste få han att förstå att han ska bli pappa, och att det inte funkar att säga att det finns inga jobb. För 25 % endast funkar inte i längden när man har familj. Blir bara så ledsen vill inte behöva tänka på det här nu när jag ska bli mamma.

• strössel

Karmosin: Jag försöker hela tiden att visa räkningar hur mycket det blir kvar, att vi inte kan hitta på lika mycket när vi får mindre pengar osv och att det blir svårare för oss att hälsa på hans släkt/familj. Att om man vill ha sitt drömjobb så får man plugga. Annars får man ta jobb som finns och göra sitt bästa. Det är andra dagen idag jag sa att han får testa några veckor och sen bestämma sig , kanske få sin första lön och se skillnaden mellan heltid och 25 % och sen bestämma sig. Och kärleken till sitt barn kanske gör att han vill ha mer pengar så han vill skämma bort sitt barn. Kram ! Ha det så bra på Mvc jag ska dit på fredag Glad på bf dagen !

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011