Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Jis: Vad skönt och vilken bra bm du har, jag hatade min innan men nu de senaste gångerna så är hon hur snäll som helst. Ju längre in i graviditeten ju mer trevligare blev hon.
Ego: Jobbiga två timmar min man kom hem tidigare än han slutade jobbet, jag dök på honom och frågade om dom fick sluta tidigare då berättade han att han fick inte jobbet att dom inte tyckte han passade. Jag blev skitsur och menade på att han hade sagt att han inte ville ha jobbet osv. Och till slut började han gråta har aldrig sett han gråta innan, och berättade att ingen hade tid att visa honom och frågade han om hjälp så ville ingen hjälpa honom. Och idag låg alla efter och ingen hade tid för honom. Och att han orkade till slut inte lyfta de sista kartongerna för dom var för tunga. Att han kände sig värdelös och att han inte dög på jobbet, trots att han gjorde sitt bästa. Jag har hört så mycket skit om det företaget att ingen kan jobba kvar där för personalen är knepig osv, men jag ville inte tro på det. Nu är jag ledsen för att jag skrek åt min man och anklagade honom för saker, nu är han på det andra jobbet. Han slutar vid 21 idag får ta och sätta mig ner sen och prata igenom allt med honom, han pussade mig och sa att han lovade att han skulle söka fler jobb för min och bebisens skull.