• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

åhhhh, jag blir så arg. Min bästa kompis är såklart insatt i hela IVF krausellen. När jag träffar ett annat kompispar (gemensamt) i fredags så har min kompis redan berättat för dom att jag är gravid, samma när jag får ett mail av en annan kompis, då har hon berättat för henne oxå. Fan va sur jag blir. Det är ju upp till mig att berätta om detta när jag känner mig redo. Jag skrev ett mail om det precis (vi mailade om en annan sak) å då skrev jag det att det inte är ok att hon berättar utan att jag vill göra det själv när jag är redo, jag är ju nojjig som det är å sen dessutom vill jag veta att räkan inte tagit skada av alla mediciner jag fick när jag var sjuk...*suck* Att vissa aldrig tänker.

• Jis
    Speck skrev 2011-05-04 13:39:03 följande:
    Jis: Tråkigt beteende av din vän. När jag berättade för mina vänner så frågade dom "vet den o den om det" och om jag sa nej så väntade dom med att prata med varandra om det tills jag hade berättat. Det är så en vän SKA göra enligt mig.
    Visst är det så. Hon svarade nu och resonerade att det var så att hon inte såg dom som gemensamma vänner (vilket jag gör) å att hon aldrig skulle säga nått till en gemensam vän.
    jag känner bara att jag inte orkar "bråka" om det, det tar för mkt energi, men jag blev helt klart ledsen.
  • Jis

Jag fortsätter att blöda, både nytt och gammalt, det blir till att ringa FC imorgon å se om man kan få en tid för en grundligare VUL där dom kanske kan konstatera vad det är som blöder...detta gör mig galen..

• Jis

Missan, Åhhh ska du se Roger Waters, han är ju såååå bra!! Lyllos dig!
    jag var på Lexingtons utförsäljning, slog till på en super fin kavaj å lite smått å gott till hemmet. Det var lite roligt att få köpa kavajen i en storlek större för att jag vet att jag kommer ju inte att bli mindre...inte än på ett tag. Insåg oxå idag att det är nog rätt kört att ha jeans på sig, jag kan knäppa dom men det gör ont när magen sväller under dagen :(

• Jis

Haha, ja du Kelsson, det är nog vi som är lite onormala Jag rindge FC och lämnade ett meddelande på svararen, dom ringer väl imorgon.

Fina bilder! Vi fick bara en...*buhuu*

• Jis

morgonen började så bra, blödde ingenting. Dom ringde från FC så jag har fått en tid för UL den 11/5. Bara det att dom tog sig tid å lyssnade på mig, vi klurade lite tillsammans vad det kunde vara osv...å sen så fick jag tiden.
    Gick på toaletten å blöder igen. Kom igen kroppen, samarbeta lite nu tack.

Hoppas ni andra mår bra  :)

• Jis

Det känns jätte skönt att veta att det finns ett UL inplanerat,

guuud, jag är så svullen, magen är ju stor som ett hus. Hur ska detta sluta?

• Jis

Kelsson, när beständes KUB? Har du varit på MVC? Vart går du? Vi ska dit idag på morgonen å kolla på en film om fosterdiagnostik. Spännande!

• Jis

Idag var vi på MVC å kollade på en film om alkohol å sen en om fosterdiagnostik. Det där med fosterdiagnostik är inte lätt att ta ställning till...*suck* måste verkligen sätta oss ner och prata om det hemma känner jag.

• Jis

Välkommen hem vickan, låter underbart skönt. Vart var ni? Ego: inget blod sedan lunch igår, vilken lycka! Idag ska jag spendera dagen m min fsnilj, min bror har tvillingar som är 5 månader- här ska mysas!!!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011