Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kelsson: Ingen aning vi får se, sen fick jag gele som ska hjälpa till att mjuka upp mer. Har ont som bara den innuti efter undersökningen, så man går lite konstigt Glad och det roliga var att jag hade jättestarka SD när jag låg med ctg som jag inte ens kände av konstigt. Ska nog mysa med mannen min idag med Flört

• strössel

anderska: Nej ingen bebis, jag har besök Glad men försöker kika in lite då och då. Har börjat få jätteont i magen, vet inte om jag har suttit för länge i soffan. Måste upp och gå lite känner jag.

• strössel

Jis: Otäckt att ramla på magen, jag har gjort det två gånger under min graviditet. Har varit inne alla gånger och läkarna har sagt att bebisen är så skyddad så oftast är det ingen fara. Bara om man börjar blöda då ska man åka in direkt, men för det sa läkaren krävs nästan en krock. Jag började oxå att gråta när det hände, jag blev livrädd. Ta hand om dig kram !

• strössel

God morgon på er alla !

I dag blir det inget sittandes och vänta på bebis, ska följa med min syster ut och shoppa. Hade jätteont igår och trodde att det kanske skulle hända nåt i natt, men det har varit lugnt. Nu har folk börjat ringa och fråga om bebisen har kommit, igår ringde fyra stycken och frågade om vi hade fått  nån bebis. Och en massa hade frågat på facebook Glad

• strössel

Eileen: Jag hade chansat och hoppat på vattengympan, låter jättekul och skönt med varmvattenbassäng. Och skulle bebisen dyka upp tidigare så kanske du bara missar en gång av vattengympan. Hoppas det går bra hos läkaren kram !

• strössel

Kasa: Har inget som helst emot om ni frågar om bebis Glad samtidigt är jag lite glad att folk ringer med att dom bryr sig då alla i vår närhet har varit ganska tysta under 9 månader. Skulle vara jättebra om vattnet går idag Flört håll tummarna för det fast risken kanske är liten Glad envis som en åsna bebisen !

• strössel

Ego: Åker nog aldrig mer in till en köpcentrum när jag är höggravid Glad fick såna sparkar och SD så min syster trodde jag skulle föda på parkeringen. Fick så ont i omgångar att jag knappt kom till bilen och min syster fick köra hem. Har ont till och från nu och är jätte trött så nu blir det vila !

• strössel
    Karmosin o Kelsson o Carlan: Nu när jag har vilat lite så lugnar allt ner sig, det går verkligen upp och ner. Men det börjar kännas mer och mer så jag hoppas att den vill komma ut den här veckan iallafall. Gick i 5 h och shoppade och det kändes verkligen, men det var kul att handla.

Jis: Hittade den fina filten du hade shoppat till din bebis, handlade en sån med Glad
  • strössel

Jis: Vad skönt att allt ser bra ut, visst är det härligt man mår så bra sen när man lämnar bm Glad

Lindis: Lycka till idag, Kram !

Aurora: Ha så kul med shopping Flört lika bra att passa på nu. Vi har dragit ner på julklappar i år, ska byta med färre och köpa mer till vår bebis.

Ego: Haft sån mensvärk i natt och ryggvärk och SD , så tårarna kom och min man fick massera ryggen. Är hur trött som helst men nu har det lugnat sig i magen igen. Och jag ska försöka äta frukost och sen blir det vila för mig hela dagen, bara väntar på att det kan sätta igång på riktigt nån gång Rynkar på näsan

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011