Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Karmosin: Tack så mycket har lagt länken på favoriter, jag älskar to do listor men inte min man Glad han suckar varje gång jag visar hur mycket jag har att göra Flört

anderska: Ja idag blir det vila för jag är helt slut idag Flört det får göra hur ont som helt bara det är närma vilket man aldrig kan veta !

• strössel

NN81: Vad skönt att allt såg bra ut och att det kanske är två pojkar Glad

Lindis: Måste vara skönt att ha det gjort, nu håller vi alla tummarna för ett bra svar kram !

Tack alla som skrivit till mig, här är det som innan samma värk. Tröttnade på att vila så jag har varit ute och storhandlat mat idag och nu ska jag sitta och göra mosshjärtan till min mormor och farmors grav för att ha nåt att göra.

• strössel

Kelsson; Vad kul med föräldrautbildning vi hade ju en heldag och det är svårt att komma ihåg allt dom sa, plus att jag blev dålig. Men jag var på BB med och gick kurs där om förlossningen, och jag skulle andas så när jag fick sista gynundersökning nu som gjorde så ont. Och det kan jag lova jag andades knappt, kunde inte koncentrera mig på andning så undrar hur det kommer gå på min förlossning Glad

• strössel

Karmosin: Vad kul att du är nöjd med dom, tycker oxå dom var bäst för händerna gick knappt att flytta i den hela. Kommer bli kanonmysigt att ha dom i vinter Glad Hoppas du kan sova nåt i natt, jag hade varit så spänd och nervös och bara vilja att tiden skulle gå snabbt Flört det kommer gå jättebra för er i morgon. I morgon blir du mamma massa kramar till dig !

• strössel

Jis: Visst finns det hur mycket gulligt som helst, hittade en massa gulligt när vi shoppade igår, Men jag lyckades hålla mig nu vill jag veta vad det blir innan jag köper mer saker Glad

• strössel

Viksan07: Gick precis med hundarna och fick så mycket SD så jag kunde knappt ta mig in, spolar upp ett bad nu och se om det känns bättre. Min man är och jobbar vill verkligen ha han hemma nu när man har ont, men han är hemma om en timma sen ledig till fredag kväll. Jobbigt att du inte orkar ta dig upp ur sängen vännen en massa kramar till dig !

• strössel

Kasa: Visst är det jobbigt att läcka, det har jag gjort sen v 27 tror jag det började.

Jis: Kram till dig, så lätt att glömma saker jag har blivit jätteglömsk nu på senaste tiden då man är gravid Glad

Kelsson: Hur står allt till med dig idag ?

• strössel

Viksan07: Verkligen kul att hon blir mamma idag, vet hon om det blir en flicka eller en pojke minns inte om hon har skrivit det ? Jag har en egen tråd och alla där har fått flickor , vi är tre kvar där nu som går på övertid en till ska ha en flicka så det är jag och en till som inte vet. Och här har det varit pojkar hittills.

• strössel

Kelsson: Hoppas du står ut och orkar med dagen trots allt, skönt det snart är helg då får du vila och ta hand om dig och bebisen i magen KRAM !

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011