Inlägg från: skatten12 |Visa alla inlägg
  • skatten12

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Okay ! Ne jag kommer inte våga ha sex nu får inte heller ! Men de är min man förstående i ! Men efter v 12 är de inte farligt då eller ?

Tänker på dej Lindis

• skatten12

Vickan : Nope inget mer det lilla jag hade försvann lika fort o bm tyckte inte de va nått att oroa sig för ! Men de gör man ju :(
    Okay. Sex vet jag inte när jag kommer våga ha. Men är sugen !!! Flera v sen nu!

Kelsson : okay :) nej den känslan är hemskt :(
    Lindis: håller tummarna för dig!! Skönt
    Att de inte kom mer nu!! Kram

• skatten12

Ja vi ligger nog nästan exakt:) hag 5+3 idag :)
    Jag fick lite brunt in en flytning i lördags morse efter Jag fick en orgasm i fredags . Tydligen kan sammandragningen via en orgasm ge sånt . Ingen aning. Men bm sa att Jag ta de med ro. Du hade rött blod eller ? Skönt att de avtar !
    När va de vul för dej? 22-23? Jag 22;)

• skatten12
    Kelsson1 skrev 2011-09-06 08:19:52 följande:
    Lindis: Du ser, du blödde mindre än jag gjorde så det kommer att gå vägen ska du se!

dealiy: Om din BM avrått från sex så bör du lyssna på henne. Vår läkare på kliniken avrådde också från sex ett tag när jag hade haft blödningar.
    ja men de göra jag ? Vågar själv inte ha sex.
    Lindis1974 skrev 2011-09-06 09:51:22 följande:
    Jag jobbar som vanligt men det kommer mer och mer blod. Har ringt RPC nu och väntar på att dem ska ringa upp...
    Älskade gumman! HEM med dej och vila!!!!!
    Lyssna på din kropp nu som behöver lugn o ro!
  • skatten12

Lindis: Vad jobba du med? är inte du bebis och er hälsa viktigare än Jobb? Håller med dem Andra!

Darknessgirl : Håller tummarna !! Hm molvärk ömma bröst trötthet (ej Progesteron) då. Utan gravsymtom gjorde ost fet. Jag ljuvtesta med som Kelsson på ruvdag 6 med Blasto..

Lycka till!!!!

• skatten12

Skönt Lindis !!!!

Fick ljust ljust beight på pappret !!! Fan blir idiot ! Är la inget antar Jag. Lite färg i mins vita flytningar !! Mannen går
    Mej snart på nerverna ? Jag oroad o ledsen. Hela tiden.. Inte lätt i gå hand i hand i sådana här saker . Vi hålle ihop men svårt med starka känslor hela tideb att vs glad dygnet runt . Orkar inte de

• skatten12

Kelsson : hoppas du har rätt. Vad fan kommer de för ? Nu e de vitt igen.
    Ligger redan sen sju.. Kollar tv !
    Men varför ? Åh!!! Är hemma o jobbar inte nu heller på två veckor till så vilar gör Jag..

Lindis visst är de retligt!!!
    Mitt försvann lika fort ?

• skatten12
    Lindis1974 skrev 2011-09-07 09:57:41 följande:
    Liten uppdatering:
    Är hemma i dag.
    När jag är uppe och rör på mig har det kommit lite bruna flytningar. Pyttelite men dem finns ändå där.
    Så nu ligger jag kvar i sängen resterande 8 månader ;)
    haha låter toppen ;)
  • skatten12

En fråga :) hade ni
    Molvärk hela tiden i början ? Mitt är mindre tycker jag ? Kommer och går :)?

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011