• carlan

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Tack för alla grattis. Kul att läsa om era drömmar. Jag har också drömt en hel del knas.

Viksan: härligt med "pirr" i magen, det är säkert den lilla.

cah: skönt med ett bra kub-resultat

Är det någon mer än mig som får sendrag i bena när ni ska sova?

• carlan

Jag kör också firefox.

Strössel: Ha det underbart i morgon på ultraljudet.

• carlan
    strössel: Stort grattis till dig. Valde ni att inte få reda på kön eller fick ni inte veta?

Ego: Jag var på MVC idag. Vi blir bokade till specialmödravården, det är för jag har en kronisk tarm infektion. Jag fick ingen tid idag dit men BM trodde runt RUL. Den 22/7 ska vi på RUL, längtar.
    Alla mina prover såg bra ut men dock var det ett tag sedan jag tog cellprov så vi gjorde det idag. Får reda på resultatet från det om 3-4 veckor.
    Mitt järnvärde hade sjunkigt till 125 men BM trodde det berodde på att förra veckan hade jag troligen lite vätska i kroppen. Hon tyckte mitt värde var mera normalt nu så det känns bra.
    Skönt att vara inskriven men det dröjer innan man ska dit igen, vecka 25.
  • carlan

kasa: kramar till dig, att du aldig får lugn och ro. Tänk vad du kommer älska ditt barn. Den kommer få världens bästa mamma.

• carlan

strössel: vist kan man göra det fast det är inte bra att äta förmycket järn heller. Kan du inte få komma till MVC och bara kolla järnvärdet? Det gjorde jag. Mitt låg på 140, så det var högt. Jag får vara trött helt enkelt. Dock tror jag på att jag får i mig förlite mat pga. att jag mår illa men jag jobbar på det.

• carlan

Hej tjejer! Jag mår så dåligt så jag har inte orkat kommenterat era inlägg. För mig blir det bara sämre med kräkningarna men jag känner mig mera pigg konstigt nog. Eller rättare sagt jag har svårt att sova nu.

Vi pratade om att färga hår för ett tag sedan. Jag orkade inte med min utväxt så min syster fick komma över och blondera den åt mig. Jag satt med ansiktsmask. Vet inte om det hjälper men det kändes bättre.

Kramar till er alla

• carlan

Var och hämtade ut vår baby box med gratis saker + hink. Blev förvånad att det var så fina saker i den. Väldigt imponerad av nappflaskan. Är det någon mer som har hämtat ut er? Vad hade ni i eran?

Har lagt upp en bild på min blogg:

• carlan

strössel: Ja försäljare är inte kul. Jag gick med goboken med min dotter, fina böcker men dem skickade så ofta så jag hoppade av efter tre år. På slutet skickade dem två paket i månaden. Var dock svårt att säga upp det. Fick skriva till dem.
    Den här boxen jag hämtade ut nu var från pampers medlemsskap. Tror inte dem är så jobbiga, av vad jag minns.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011