• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Strössel, just det, det kommer ett sånt oxå, men vårt borde komma i januari eftersom han är född 7e december? Eller får man en del av att barnbidrag om man är född mitt i månaden? Herregud, jag har noll koll känner jag :)
    Såg nu att jag fått ut FK pengar för 7 dagar, mao inte så konstigt att det inte var så mkt att hänga i julgranen...Tur att jag får en halv lön från jobbet iaf... 

• Jis

Åh, bra. vi har sagt att vi ska starta ett konto å föra över pengarna dit. kan ju vara bra som en buffert när han blir äldre å vill typ ta körkort eller så

va fin han är, mumsbit! 

• Jis

Ja det är super bra, Ws farmor och farfar sätter in 500 kr i månaden till honom oxå. Det är så himla snällt. Jag vet att jag fick typ 15000 kr av min farmor och farfar när jag fyllde 18, jag åkte till USA i två veckor för dom, det var lyckan :) Mamma å pappa betalade mitt körkort om jag inte rökte och drack för mkt (väldigt subjektivt måste jag säga, men visst)...

• Jis

Tror att Waldemar oxå fick sig en liten jul-chock, han sov över sin mat-tid i natt från kl 01 till 03, sen upp kl 06 för mat, sen somnade han om till 09.30. Hallelulja. Vi behövde verkligen sova :)
    Julen var fin, familjen och massa god mat och presenter vi verkligen ville ha. 

• Jis

Gud va fint Najje, jag börjat gråta!
    Kommer ihåg när jag berättade för min mamma och pappa att dom skulle bli mormor och morfar, jag låg inne på Huddingesjukhus och var allvarligt sjuk, ringde pappa och berättade det (skulle egentligen väntat med att säga det ett par dagar tills vi sågs IRL), och hans reaktion var att han började gråta. Tror att han blev otroligt glad samtidigt som han var rädd att det kanske inte skulle gå vägen med tanke på hur jag mådde, men det gick ju strålande.

Å samma sak när jag ringde pappa efter att W föddes, då var han på ett möte i USA som han gick ut från och blev så glad att han grät. Det är så himla fint. 

• Jis

Tråkigt Viksan. Känns lite som min mamma å pappa där det är vi som hela tiden frågar om dom vill ses osv, å det känns inget roligt. Sen har dom bokat en resa till Thailand den 13/1 och tre veckor frammåt, för då sover ju W ändå bara. Härligt inställning-inte! Suck!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011