Inlägg från: Emmi27 |Visa alla inlägg
  • Emmi27

Gör du några roliga/konstiga saker i sömnen?

Har ni för er några saker när ni sover? Typ pratar i sömnen, sätter er upp, fäktar med armarna, "springer" med benen, tafsar på er partner, sjunger osv. Jag har gjort saker som jag inte har den blekaste om och garvar ihjäl mig när sambon berättar det sen!

• Svar på tråden Gör du några roliga/konstiga saker i sömnen?
  • Emmi27
    IsDimma skrev 2011-04-24 20:34:06 följande:
    Jag pratar i sömnen ibland. Särskilt när jag mår dåligt.
    Det gör jag med. När jag mådde riktigt dåligt under förra året så pratade jag en massa, fick reda på det för ett tag sen för sambon tyckte inte att det var nödvändigt att ta upp det men låg typ och hade konversationer i sömnen.
  • Emmi27

men hallå, är det verkligen ingen annan som vill dela med sig! tråkmånsar då!

• Emmi27

Jag har kollat på flygplan i sömnen. 2 gånger har jag satt mig upp på sängkanten och tittat ut genom fönstret och min sambo har vaknat och undrat vad jag håller på med, så ser han hur jag vrider på huvudet och följer nånting med blicken, då är det flygplan jag tittar på. Inget minne av det alls. haha

• Emmi27
    Sylten skrev 2011-04-24 22:12:05 följande:
    Inte jag men min pojkvän i tonåren drömde ibland väldigt livfullt. Jag vaknade en gång av att han höll mitt huvud mellan sina händer och drog i det hit och dit, Jag frågade honom vad han gjorde och han svarade då i sömnen: "spelar basket"...

Mitt huvud var alltså bollen...
    hahahahaha jag dör vad roligt, fast lite hemskt, tänk om du gjort illa dig
  • Emmi27
    Suzy QX skrev 2011-04-24 22:20:03 följande:
    Vet att jag en gång när sonen var liten fick för mig att han hade spytt på rygg och jag var tvungen gräva ut det ur hans mun för att rädda honom.. det var bara det att det var min sambos mun jag grävde med fingrarna i. Han var nog rätt förvånad när han vaknade av det.
    haha måste känts rätt skumt att vakna av det. Jag har en kompis som hade rätt jobbigt drömmar när hennes äldsta dotter var riktigt liten, hon drömde ofta om att hon var tvungen att rädda dottern och en natt hade hon drömt nåt om att hon var i en båt och att det kom krokodiler som försökte äta upp dotterns så hon var tvungen att kasta sig i vattnet och simmar bort eller nåt sånt. bara det att i sömnen hade hon tagit dottern i famnen och kastat sig ur sängen in i elementet.
Svar på tråden Gör du några roliga/konstiga saker i sömnen?