Inlägg från: Julia82 |Visa alla inlägg
  • Julia82

Gör du några roliga/konstiga saker i sömnen?

När jag var i tonåren vaknade min mamma av att ytterdörren slog igen, så hon gick upp för att se vad som hände. Utanför vid hundgården stod jag i stövlar och nattlinne, i full färd med att koppla hunden. Jag gick i sömnen och när hon frågade vart jag skulle svarade jag att jag skulle ut i skogen med hunden. Mitt i natten.. Tur att hon vaknat och hann stoppa mig! Hade vart sådär kul att vakna upp mitt ute i skogen, mörkrädd som jag är!

• Julia82

Kom på en annan kul grej som min man gjorde för några år sedan. Vi var i Bangkok första natten på vår Thailandsresa. Såklart blev det endel öl på kvällen innan vi gick upp till vårt grymt sunkiga hotellrum för att sova. Mitt i natten vaknade jag av att rumsdörren stängdes, och min man var försvunnen. Jag väntade en stund på att han skulle komma tillbaka, innan jag gick upp och kollade ut i korridoren. Ingen där... Jag blev orolig men tänkte att han gått in till nån av våra resekompisar en stund. Efter en kvart öppnades dörren igen, och han kom in och la sig igen. Han sa att han vart på toa. Konstigt tyckte jag eftersom vi hade toa på rummet! På morgonen frågade jag vad han sysslat med på natten, och han berättar att han gått ut i kortidoren. Knackat på alla dörrar, utan att bli insläppt som tur var. Sen hade han sprungit ned för alla trappor ( vi bodde på våning 7) och kissat i en papperskorg precis vid hotellreceptionen, som var bemannad! Sen sprungit upp till vårt rum och lagt sig igen. Allt detta iförd endast kalsonger! Han mindes allt men som en dröm, och blev såklart rätt paff när jag berättade att han faktiskt varit ute från rummet en bra stund. När vi checkade ut var papperskorgen borta, och personalen såg aningens sura ut när dom såg på honom!

Svar på tråden Gör du några roliga/konstiga saker i sömnen?