• Moisbois

89:or som är gravida! :)

Hejsan tjejer. Tänkte hoppa in här jag också (om jag får ;P) väntar en liten knodd som är beräknad i slutet på maj om allt går som planerat :). Ligger här i soffan hos sambons familj och är hur pigg som helst medans dom andra sussar sedan länge några tips vad man ska göra för att bli trött? :P

Madde01: jag/vi bor i Hässelby strand men är från början från Södertälje hållet :)

• Moisbois

Madde01: ja har för mig att det ska finnas en tråd för 89or i sthlms området också men där skrivs det nästan aldrig (inte som jag har märkt iallafall) Det läskiga är ju att jag annars alltid är den som somnar först men just i natt sa det bara "pling" så var jag helt vaken men jag lyckades somna runt 4a iallafall :) Ja de är alltid lite roligare med folk som bor i närheten.

leia: yes det är vårat första barn och även första gången jag är gravid så det känns så overkligt när man hör om folk som får både en och två missfall innan en lyckad graviditet och här sitter man själv i vecka 19 och allt har gått som på dans på rosor. Fast ja iofs så kan ju allt fortfarande hända men vi hoppas inte på det :P

• Moisbois

Madde01: Ja de håller jag med om. Känns så onödigt att ens börja skriva i en sån tråd. Ja jag önskar att de håller i sig ett tag iallafall. Började med järntabletter i början av december så där i början var man ju olidligt trött och somnade runt 8 typ :P men i detta fallet kan det också bero på att jag somnade en stund mitt på dagen.

leia: ja eller så är man helt enkelt gjord för att bli/vara gravid. Ja livet är ju det tråkigt nog

• Moisbois

Madde01: yes det är vårat första barn :) vi ska på RUL nu på torsdag. Men vi kommer nog inte ta reda på vad det är då sambon inte vill veta i förväg och skulle jag få reda på det själv så skulle jag aldrig kunna hålla det hemligt :P

Svar på tråden 89:or som är gravida! :)