89:or som är gravida! :)
En 89:a här
Har precis fått reda på att jag är gravid! Är i vecka 5+2.
Är det någon annan här som också skall ha?
En 89:a här
Har precis fått reda på att jag är gravid! Är i vecka 5+2.
Är det någon annan här som också skall ha?
Jösses, kommer säkert ha samma känsla när bebben kommer, SJUKT!!!
Har jätte sammandragningar i magen typ, jätte orolig men ska till barnmorskan på
måndag så får se vad hon säger.
Oj jösses! Ja hoppas det inte blir värre då :/
Det kommer säkert gå jättebra :) Hur långt gången är du nudå? :)
Jag hade räknat lite fel så jag är i 8+4 idag :P
Okej vad skönt men ändå läskigt :(
Jag har då inte haft en enda blödning, inte ens den så kallade nidblödningen.
Från och med igår så har det kommit ett djäääävulskt illamående, hoppas det släpper snart, trodde de skulle gå över typ nu :( Hur ska man orka jobba liksom :( Hur går det för dig med illamåendet? :)
Usch då :( Men man vet ju åtminstone då i alla fall att lilla livet där inne lever ;)
Vad skönt :))
Tänkte om vi alla kunde lägga upp bilder på våra fina magar
Jag är i v 13+3 idag
Oj då okej, men då blir det kanske bättre snart då, se ljuset i tunneln hehe ;)
Jo jag mår bra, inge illamående eller så alls DOCK har jag haft som migrän hela helgen och det kändes jättebra imorse men det kom tillbaka för en stund sen så har fått tid på VC för provtagning, antagligen så måste jag få järntillskott, blääää :)
Jag var väldigt tveksam under den perioden som du är, ska jag ha barn? Är jag redo? Åh vad kul det ska bli! Osv! Hormonerna spökar verkligen alltså haha :)
Ja var på vc nyss, hade bra järnvärde men dock ett väldigt lågt blodtryck så det finns inget att göra åt det förutom att vila bort migränen och hoppas att det inte sitter i allt för länge :P
Okej :)
Har haft det skitjobbigt med migrän dom senaste 2 veckorna, det tar ju bort lite av lyckan att vänta barn men hoppas att det blir bättre snart!
Det var inte så längesen jag sa till jobbet att jag är gravid och idag liksom en dag förra veckan har jag fått vara hemma pga migränen, tycker det är så pinsamt att vara hemma. Vill inte att dom ska tro "Hon kommer säkert vara sjuk ofta nu" och anställa en ny. Jobbigt det där alltså :(
Usch vad jobbigt Maajsi! UVI är bland det värsta som finns
Välkommen Gabriella89! Har du några grav. symptom?
Oj jösses Maajsi!! Hoppas allt kommer gå bra