89:or som är gravida! :)
Fair- Jätte fin förlossningsberättelse, och vad SNABBT det fick Hur snabbt gick första förlossningen, vill också ha en snabb förlossning denna gången... Nu längtar man verkligen
Åh, jag är som en hök på tradera nu. Har hittat en jätte söt födelsetavla som jag budat på. Det är digitalt tryckeri så man kan själv välja vad som ska stå. Tänkte att det skulle fungera ungefär som en doptavla när små bebisar döps, fast för lillen då. Då får man en minnestavla för honom också :) Hoppas man får den.
Okej, nu blir jag nästan nervös. Ska ha mensen idag men den har inte kommit ännu. Vet inte riktigt om jag ska hoppas på att mensen ska komma eller inte. På ett sätt hade det nästan varit bättre om man inte är gravid och å andra sidan skulle det vara skitskoj om det nu går denna gång.
Ja, jag har alltid e 30 dagars cykel. Jag ska testa imorgon om inte mensen har kommit. Har inga känningar av mens som jag brukar ha men däremot illamående.
Alltså, jag vet inte riktigt vad stickan visade. Vid första anblick ser det väldigt negativt ut men när jag skulle slänga stiickan så kom den i en vinkel där det syntes ett väldigt svagt streck. Vet inte om det är giltigt. Men mensen har då inte kommit idag heller. Tänkte avvakta några dagar. Är det någon av er som har något slags program där man kan göra om bilder? tänkte ifall man kan se något då. Annars skickar jag bilden till det där forumet där dom gör sånt.
Svagt + på rfsu men minus på cb :S är jag gravid eller inte? blir förvirrad. Är rfsu känsligare än cb eller?
jo det såklart. Men jag skulle ju ha mensen i måndags och jag har alltid fått tydliga + vid bim när jag varit gravid. Men jag får väl avvakta några dagar.
Inget + och ingen mens :S var det bara ett spökstreck kanske? men om så är fallet, vart tusan är min mens?