89:or som är gravida! :)
Ja, mensen kom på beställning, exakt en vecka försent. Men jag ska ändå kika ifall jag fick ett svagt positivt och då ett tidigt missfall. Jag har också för mig att spökstreck är smalare än det ska vara.
Ja, mensen kom på beställning, exakt en vecka försent. Men jag ska ändå kika ifall jag fick ett svagt positivt och då ett tidigt missfall. Jag har också för mig att spökstreck är smalare än det ska vara.
Ja, den 6e mars ska vi på provtagning :) hoppas hoppas man får någon slags hjälp.
Haha, ja må så vara :) jag lever då. Har bara varit mkt med jobb å liknande då man börjat jobba igen efter sjukskrivningen :)
GRATTIS!!!
Nu har vi varit och tagit prover :) Läkaren sa att det är inte säkert att det finns nå svar men jag har blivit lovad att få trombyl från och med dagen jag plussar ist för v. 10 så det är jag nöjd. Hon har redan skrivit ut det så det är bara för mig å hämta sen när det är dags.
Ja, håll tummarna för + på tisdag och inte mensen :D
Kunde inte hålla mig igår. Hade känt av ilamående från och till. Antog att det var inbillning men testade mig iaf. Och vad ser jag, om inte ett + :D tog ett imorse också för att vara säker, samma sak där. Ska hämta ut trombyl imorgon och kommer även bli kontaktad av läkaren på fredag. Ska höra om fragminsprutor, som ska förhindra blodproppar. Ska även boka in ett VUL om ca. 2-3 v. Läkaren tyckte vi skulle göra det för att se så allt är som det ska.Hoppas det går vägen denna gång. Håll tummarna för mig tjejer! är så orolig att det ska gå åt skogen denna gång också.
Grattis! :D
Ni som redan fått kan ju ta bort er från bf listan och göra en ny lista där ni skriver in bebis namn och när han/hon föddes :)