• Maajsi

89:or som är gravida! :)

bf är den 21/11. Får bedömning å hinnsvepning den 15e om inget hänt innan dess :)

• Maajsi

Skrev om det igår. Konstigt att det nte syns. Var på tul för en vecka sen. Han hade växt på sig bra. 2223 g, fortfarande - 21 % :) längtar så jag snart spricker.

• Maajsi

Var på vändningsförsök i måndags. Usch vad ont det gjorde! Men det lyckades till slut. Kan möjligtvis bli igångsatt under helgen om han vänt sig igen, då detta är en väldigt rörlig grabb. Innerst inne hoppas jag nästan det. Annars är det tul igen på fredag :) 14 dagar kvar som högst!

• Maajsi

har han vänt sig igen så vänder dom honom igen å sätter igång mig så han inte hinner ändra läge igen.

• Maajsi

Han hade vänt sig! skulle ha blivit igångsatt idag men jag vill vara lite mer förberedd så på måndag sätts jag igång. Oj, så spännande. Äntligen!

• Maajsi

Nej, ingen bebis ännu. Tappen var omogen å kroppen har inte riktigt velat komma  igång ännu. Jag är hemma nu och vilar till på fredag om inget startar av själv innan dess. Var öppen 2 cm imorse men tappen var fortfarande inte tillräckligt mjuk. Får hoppas att det åtminstone går att ta hål på hinnorna till på fredag.

• Maajsi

Äntligen är han här. I fredags kom han till oss. Ett litet knyte på 2980 g å 47 cm lång.

• Maajsi

Åh tack tjejer <3 jag e så lycklig. Tiden går så fort.. 3 v redan. Å snart blir ju era små hjärtan 1 år. Tiden bara rusar iväg

• Maajsi

Ska vi fixa en ny tråd där man kan fortsättta prata då denna inte känns så aktuell längre. :) kul å kunna fortsätta hålla kontakten.

• Maajsi

Hade helt glömt bort detta. Men ska det vara en sluten grupp för bara oss som hållt ihop ett tag nu eller ska den vara öppen?

• Maajsi

Verkar som att bara du å jag kikar in i gruppen titt som tätt fair:) kanske lika å bara skriva i denna åsen om man nu vill ha fler så kan man ta upp den å bli gravid tråden igen :)

Svar på tråden 89:or som är gravida! :)