89:or som är gravida! :)
Madde01 skrev 2012-01-07 10:23:00 följande:
haha, jo det är klart. Kan ju kännas lite jobbigt för en mamma att se sitt barn ha ont liksom Fast det är ju av underbara själ. Direkt när man fått upp plutt på magen så glömde man ju av hur ont o jobbigt det faktiskt hade varit Jag hade ju sådan adrelin rusch så jag skulle upp o gå på en gång, fast blev inte direkt så.. Svimmade så fort jag ställde mig upp Kände mig hur pigg som helst direkt efteråt, men det var inte långvarigt Sen fick ju vi ändå 20timmars sömn på raken båda 2.. Då Julius hade gulsot o behövde sola, men jag gick o tittade på han flera ggr när han låg där o solade, kändes skit jobbigt att inte få ta upp han. På dom 20timmarna fick jag hålla han 20min kanske.. Så det kände jobbigt
Jo denna gången vill jag inte ha någon student med, så det ska jag säga till om iaf.. Hon var frukansvärt jobbig.. Som sagt, behövde inte det. Eftersom jag inte hade så ont ändå, andades lustgas där genom värkarna o det gick skit bra Ja det var skönt att inte ha krystvärkar så länge. För dom kändes lite jobbiga Jag hade ju ingen aning om hur dom skulle kännas visste in att det skulle kännas som man skulle göra nummer 2 hahah.. För jag skulle ju verkligen gå på toa sa jag till uskan, hon ba "nej det ska du inte, du ska ju föda nu" Så det blev snabba ryck för henne att ringa på läkaren och barnmorskan och samtidigt få mig att stanna kvar i sängen, eftersom jag var helt säker på att jag bara behövde gå på toa hahaha.. usch alltså, dom fick nog höra mycket roligt där dom där sista minutrarna.
Nä usch, krystvärkarna var ju som en baklängesmagsjuka typ xD Haha, du var då en envis patient du ;) Tur bm visste vad det handlade om så Julius slapp födas i toastolen :D