• minjalin

89:or som är gravida! :)

Värkarna försvann så jag har i alla fall fått sova bra i natt med bara kissepauser så det var skönt. Gör de ingen nytta kan de lika gärna hålla sig borta.

• minjalin
    fair skrev 2012-01-11 09:36:42 följande:
    Okej, så tråkigt. Jag hade värkar i ca 1 timme inatt som gjorde ont, men de gav sig.... Så irriterande!
    Dumma bebisar!!!!
  • minjalin
    fair skrev 2012-01-11 09:58:09 följande:
    Känner mig lite orolig för att hon ska bli för stor. Hade problem att få ut Thilde och hon var rätt liten 3145g. Ska inte på nån nu kontroll hos bm förrän om två veckor heller, känner mig inte alls trygg som det är nu..
    Känner igen det där. Leon bägde 3785 gram på bf och det sägs ju att man får större barn för varje gång. Nu var det ju inga problem att få ut honom men tänk om den här är större och man går över 1 vecka. Då hamnar den väl på typ 4, kg :s Vi får helt enkelt hoppas på att dom kommer snart!
  • minjalin

Har ju släppt lite slemmis sen 2 veckor tillbaka (släppte så i omgångar förra grav också och sen gick hela under förlossningen) men det har bara varit halvgenomskinliga sega klumpar. Men nu kom äntligen lite som var mer gult och en liten liten blodprick i (ursäkta infon) så nu hoppas jag lite igen även om det egentligen inte betyder nånting xD

• minjalin
    fair skrev 2012-01-11 12:42:05 följande:
    Min slempropp började släppa för 4 veckor sen och det har varit allt från bara slemmigare flytningar till rosa till bruna och till små klumpar. Tror tyvärr det inte spelar så stor roll på mig hur mycket som släpper eller färg :/
    Hur hade du sist då? Det gör det nog inte här heller men försöker hålla modet uppe ;)
  • minjalin
    fair skrev 2012-01-11 14:14:34 följande:
    Förra gången fick jag en rosa, slemmig flytning och strax därpå både värkar och vattenavgång. 1,5 dygn senare bar hon ute. Du tror jag blev besviken när det kom en exakt likadan flytning och inget hände?? Det är 4 veckor sen :/
    ja ingen grav eller förlossning tycks va den andre lik =/
  • minjalin
    viplanerar09 skrev 2012-01-11 14:21:00 följande:
    Håller mina tummar och tår att era små tittar ut snart! Fast än är det inte BF utan ni har lite tid på "er" än ;) dessutom är allt mellan 38+0-42+0 normalt än om det känns jäkligt drygt att gå över BF :/!
    Nä, den har ju till klockan 00:00 imorgon på sig ;)
  • minjalin

Nä inget här. Men den får gärna komma nu för ett barn spydde på dagis idag så nu väntar jag bara på att vi ska få det

• minjalin
    Madde01 skrev 2012-01-12 19:15:38 följande:
    Vad besviken jag blev nu när du skrev hahah, hade verkligen hoppats du var på förlossningen. Så inge illa menat..
    Men usch, HOPPAS HOPPAS HOPPAS ni slipper magsjukan nu. Så du inte blir det mitt i allt alltså. Fy tusan..
    Hehe, det är lugnt ;) Jag siktar på fredan den 13:e nu ;) Ja usch, det är det sista vi vill ha nu!!!!
  • minjalin
    Madde01 skrev 2012-01-12 19:27:33 följande:
    hahaha, ja men se där Det var det ju i morgon ka, självklart ska du satsa på det .. Har du fortfarande värkar till o från eller?
    Ja, men sen har jag ju konstant värk i korsryggen så det är svårt att känna så tydligt. Börjar fundera på om det är foglossning som har börjat kännas i ryggen eller nåt. Har i alla fall haft lite brunaktiga flytningar idag och har väldigt starka sammandragningar så det känns som att magen ska sugas in i kroppen typ. Den blir verkligen stenhård och får jätteroligt form. Så det är bara att hålla tummarna, men börjar kännas lite hopplöst >.<
Svar på tråden 89:or som är gravida! :)