• Maajsi

89:or som är gravida! :)

Daria Anna Maria skrev 2011-06-13 08:33:00 följande:
    Vår pojk kom til oss den 12/6/2011 kl 12:22 med vikten 4260 gram och längden 51 cm. 

NAMN : VET EJ xD

Kom i vecka 39+1. Hade annars planerat snitt den 14 juni men han bestämde själv när han vill ut. 
    Grattis, vilken otorligt söt liten pojk!
    fair skrev 2011-06-14 20:49:08 följande:
    Jag var på ul idag och fick se en liten blobb med tickande hjärta :) helt underbart!!
    Åh, jag vill också se! Men får vänta några veckor till. Skönt att allt såg bra ut!
  • Maajsi

YES! nu är sista betyget i omvårdnadsutbildningen satt :) jag är så stolt över mig själv. Nu ska jag bara jobba så länge som möjligt och njuta av graviditeten! :D

• Maajsi
    minjalin skrev 2011-06-27 18:40:40 följande:
    Härligt :D Börjar du få nån mage än? Tänkte att vi får väl göra en magbildstråd snart där vi kan lägga upp bilder? Min mage börja komma så smått nu. På kvällen ser jag riktigt gravid ut tycker jag, men på morgonen är det en liten rundning. Men innan var magen platt före frukost och den har ändrat form nu så nu märker man att den riktiga bebismagen börjar komma så smått :)
    Ja,  den putar ut nå så otroligt! :) speciellt på kvällarna. Man ser tydligt att det är något där inne. Magen börjar komma nu. Okej, gud så roligt. Längtar tills det börjar synas ännu mer. Åh så skoj! då får man börja lägga upp magbilder sen då.
  • Maajsi

nu har jag bokat tid för RUL :) ska dit den 12/8 så en månad kvar! längtar så enormt mycket. Hatar att vara i denna sk spökperiod. Man känner sig inte ett dugg gravid..

• Maajsi

idag har vi varit på RUL :) Allt såg finfint ut. Man blev så tårögd efter att ha varit så orolig över att det skulle vara tomt i magen. Troligtvis blir det en pojke! Jag har dessutom varit hos sjukgymnasten idag och fått konstaterat att jag har besvär med foglossning :/ har fått ett sånt där stödbälte. Hoppas det hjälper. Gör så himla ont.

• Maajsi

Har ni börjat fundera på namn ännu?Jag håller på för fullt men hade tyvärr mest flicknamn och enligt ultra är det en liten pojke. Jag har så svårt att komma på pojknamn. Jag har faktiskt funderar på Tristan och Ossian men min sambo dissar dom totalt. :/ så frustrerande! Tur att det finns gott om tid än så länge.

• Maajsi

Hm, jag är orolig! Jag har knappt känt någon spark de senaste dagarna. Borde man känna sparkar den här tiden ifall han sparkar inåt ist för utåt? var så längesen man väntade tindra så har glömt bort :p är så orolig.

• Maajsi

Jo jag har varit upp nu :( är så ledsen. ska in på förlossningen imorrn. Han klarade sig inte.. känns så tungt. skriver mer sen.. allt känns så jobbigt just nu. Det var inte det här man hade tänkt sig. Skulle vara i v. 26 + 2 men han har troligtvis dött för några dagar sedan..

• Maajsi

den 14:e oktober kl. 02.39 föddes världens finaste sovande ängel. 
    kom hem idag för att få en liten paus från sjukhuset. Imorgon ska vi in igen och ha namngivning.  Det har varit jätte jobbigt. Känns fortfarande tungt. Allt är en enda röra uppe i skallen, men jag tackar för alla värmande ord. Jag kommer fortfarande skriva här eftersom han ändå är min son. Behöver all stöd man kan få. Vill så gärna följa er också. Hoppas det går bra. 

Svar på tråden 89:or som är gravida! :)