-
Tycker det var fint :)Daria Anna Maria skrev 2011-06-01 09:30:04 följande:Han ska heta Mauritz William ... :=) Vad tycker ni?
-
Var på inskrivning idag :) kollade blodtryck, urinprov, vikt och blodprover. Bm räknade att jag var 9+0 enligt en 28 dagars cykel. Men min cykel är ju 30 dagar så jag håller mig fast vid 8+5 fram till rul.
-
Stort grattis! Vilken liten filur som ville komma före snitt :) hoppas allt gick bra!
-
Jag var på ul idag och fick se en liten blobb med tickande hjärta :) helt underbart!!
-
9+5 idag men bm trodde jag gått några dagar längre, men jag får väl se på rul. Ok. Jag bokade privat just för att jag ville veta innan rul att allt såg bra ut.
-
Leia: så underbart! Tänk så fantastiskt att man faktiskt kan se dem så tydligt trots att de är så små :) jag känner likadant med dagarna. När jag gjorde ul så fick bm det till 9+6/10+0 och jag hade räknat 9+4 så det får vara fram till rul :) har du fått tid till rul än? Jag ska dit 11/8. Synd att det är så länge till dess... Frökenfrågvis: grattis till plusset och välkommen till tråden :) när har du bf?
-
Viplanerar09: klart jag kan göra en nybygge! Har bara inte haft tillgång till datorn än - använder mobilen - men jag ska ordna det så snart jag har möjlighet!
-
Melonia: så kul med ul! Ofta när det är flickor brukar de kunna säga att till 80-90% att det är en flicka och om det är en pojke vet de oftast till nästan 100%. Det sa iaf bm till mig förra gången. Men sen beror det mycket på hur tydligt de sett på ul.
-
Samma här tyvärr :( Men jag är ganska mullig och vid förra grav. hade jag bakåtlutande livmoder = magen & sparkarna kommer senare i graviditeten. Lite trist, längtar såå!!Frökenfrågvis skrev 2011-06-28 11:02:17 följande:Ingen mage här ännu, väntar på den :DMina symtom har kommit och gått hela tiden, är i v. 11+5 idag. Till och från - för det mesta - känner jag mig inte alls gravid. Men jag såg ju en levande liten i v.9+4 så jag antar att allt fortfarande är bra!viplanerar09 skrev 2011-06-29 10:45:35 följande:Visst behöver jag kissa mer, men som jag skrev eftersom jag har ett otroligt bra håll eller vad man ska säga känner jag inte av det så himla mycket. Gjorde inte det förra graviditeten heller. Jag har också lite "växtvärk" men inget att gnälla över..
Jo jag var också trött förra veckan, men det har gått över nu. Jag har också för mig att mitt illamående började smått i vecka 6-7 förra gången. och sedan kom spyan i fulla muggar runt v12!
Haha jag är så nojig att jag till och med beställt ett digitalt test igen :S
Jo vi har också bokat ett tidigt UL, gjorde inte det förra gången utan väntade till v18 till RUL!
Så spännande också med UL! Men lugn bara, 4 veckor kommer flyga förbi :) Säger jag som tycker att där evighetslång tid till RUL 11/8. :P -
Jag sa ju att du inte behöver oroa dig :)viplanerar09 skrev 2011-06-30 21:20:39 följande:Jag har varit lite orolig i veckan och var tvungen att ta ett nytt digitalt test. Förra gången tog jag ett den 22/6 BIM-3 och fick gravid 1-2=gravid vecka 3-4. Idag fick jag gravid 3+= gravid vecka 5+!! Men jag är ju bara på v4+5 idag!! Men skönt att det verkar som om den har utvecklas i magen iallafall!! :) Nu får jag bara hålla tummarna att hjärtat utvecklas och att det utvecklas som det ska!!