viplanerar09 skrev 2011-11-01 11:46:53 följande:
Hur går det för alla andra i tråden? Lite nyfiken vart ni tagit vägen?
Jag ids typ aldrig skriva. Det är så sällan jag sitter vid datorn, brukar mest kolla via mobilen.
Men här är det samma som förut. Har ont dagligen i fogarna, vissa dagar är värre än andra och ibland har jag riktigt bra dagar.
Börjar vara sådär jättetrött nu igen, skulle helst sova dygnet runt men det är ju inte lätt med en liten som snart blir 2år :P Tror nog jag kommer behöva äta extra järn snart, får väl veta när jag ska till bm 15/11.
Känner bebis dagligen, oftast är det värsta gympapasset inne i magen. Men vissa dagar är lugnare och då blir jag direkt misstänksam :P Hon ligger jämt längst upp vid revbenen och trycker, mysigt men kan göra ganska ont emellanåt. Har svårt att böja mig ner då hon tar emot direkt :P
I morgon ska vi fara på ultraljud, ska bli så kul att se lillan igen! Ska säkerhetskolla så det verkligen är en hon och så hoppas jag på en viktuppskattning, även om dem inte är helt tillförlitliga. Är riktigt nyfiken på om det är huvudet eller rumpan som trycker mot mina revben också :)