Finns inga, men jag är helt inne på att sätta en av de tre rullgardiner jag har liggandes här. Men det skall komma några snubbar och ljudisolera fönstrera inför utbyggandet av 45:an här. Hur man nu gör det. Vet ju inte om de skall byta fönster helt eller vad de skall göra, så ja tänkte vänta tills de är färdiga, dumt att göra fler hål än man måste
Du vet väl att rubriker bara är något man använder för att få folk intresserade.. och för att locka dom att läsa resten.. tydligen är jag inte tillräckligt lockande...
Visste att jag borde vart född som siren i en helt annan era!
hahah då har min herre något att göra, vi kommer springa åt olika håll och om du vill ha mer utmaning så kan jag släppa hunden också OCH om du springer ikapp henne så skänker jag min rostiga cykel till dig
Jaha, då är det bäst att vänta så länge. Använd solskydd så du inte bränner dig vid fönstret.
hahahaha det gjorde jag i turkiet, satt på balkongen varje morgon och drack kaffe och läste en bok, brände örat, halsen och axeln och armen på ena sidan, bytte sida men brända den andra lika bra....