Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011
raggarprinsessan skrev 2011-06-01 22:14:19 följande:
såååååååååååååviiiiiiiiiiiida deeeeeeeeeeeeeeeeeeeet iiiiinteeeee är den där aaaaaaaaaaaaapstoooooooooooooooooora tråååååååååååååden! Jaaaaaaaaaaaaaaag höööööööööör innnnnnnnnnte hemmmmmmmmmmmaaaaaa däääääääääääääär
raggarprinsessan skrev 2011-06-01 22:17:59 följande:
fööööööööör jaaaaaaag har ju innnnnnnnnnnnnnnnnga baaaaaaaaaaaaarn meeeeeeeeeeeeeeeeen jaaaaaaaag kan juuuuuuuuuuuu allllllllllllllllltiiiiiiiiiiiiiiid stötttttttttttttttta eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaandra!
Jag var inne och kikade på den tråden, fick tips av någon här på FL om att gå dit för inte så längesedan, men där är det en massa singlar.
Finns en massa osinglar där med.... stödpersoner kallas de.... om jag fattat det rätt så ska deras osingelliv smitta av sig på oss singlar o vips så ska man drabbas av the löööööv-virus
Eller inte på mig... jag har vaccinerat mig mot eländet
Jaha, haha... jag trodde det var bara singlar. Men det var så mycket folk där redan... jag hade ändå blivit överflödig.
Har du vaccinerat dig mot löööööööv-viruset?
En vettig man hade ju inte skadat i den tråden....
Jepp...det där eländiga viruset leder ju till följdsjukdomar och annat elände.... struntade i att vaccinera mig förra året.. o drabbades av viruset.... blev inget bra av det..så vaccinerade om mig....