Inlägg från: Marcus01 |Visa alla inlägg
  • Marcus01

Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011

raggarprinsessan skrev 2011-05-25 22:11:54 följande:
    varsågod å ät *ställer fram påotatissalladen mozzarellan å saften+ flintasteken*

Kom och äääät nu!!
    Tackar tackar! Skrattande
  • Marcus01
    raggarprinsessan skrev 2011-05-25 22:13:58 följande:
    varsågod *serverar* är det nåtsom skanas
    Ja, något att dricka! Här kommer öl till vuxna och saft till de små Flört
  • Marcus01
    raggarprinsessan skrev 2011-05-25 22:19:34 följande:
    jag tog faktiskt fram saft hörru vilken smak på saften
    Saft till dig... öl till mig och alla andra vuxna. Flört
  • Marcus01
    HäxanSurtant skrev 2011-05-25 22:24:12 följande:
    *dreglar*   Tungan ute jag är hungrig......... Vi käkade Pirakka till middag här idag. För hunden och katterna hade fest i morse och åt upp fisken vi skulle haft till middag Skrikandes
    Du menar pirogen? 
  • Marcus01
    HäxanSurtant skrev 2011-05-25 22:31:30 följande:
    Tsaziki det är gott till ja nästan allt
    Tzatziki är sjukt gott! Mums!!
  • Marcus01
    HäxanSurtant skrev 2011-05-25 22:34:56 följande:
    Alltså jag fick ett rart mail idag från en tjej som undrade om jag ville ha en blind date med hennes killkompis. Helt ärligt, det känns som om det kan bli en kul grej

Så nu skall jag se om man kan få ihop det under helgen, när jag ändå är barnledig, hade vart kul med en kväll i stan OCH är han ett asshole, så kan jag ju bara åka till syrran, farsan eller nån kompis istället...

Dock är jag så jädra feg, men nu funderar jag på att faktiskt våga

Ge mig MOD!!!!! ????? !!!!
    Oj vad roligt!!! Självklart ska du på date!!! Jag hoppas att denne kille är perfekt match! Skulle vara roligt att höra hur det har gått efteråt!! 

Det är nog han som behöver mod, inte du. Du är modig tjej du!!! Men för säkerhets skull, skickar över mod till dig! Ta emot!! Skrattande 
  • Marcus01
    HäxanSurtant skrev 2011-05-25 22:53:08 följande:
    hehe jag frågade henne om hon skämtade, Sen hur gammal hennes vän var och om han hade humor. Fick svaret att han är 26 och hsde jävlig mkt humor, så de känns ju som om man iaf kan ha en rolig kväll och få skratta.

Blev lite rädd att hon skulle skicka mig på nån date med nån grabb på 21 typ, då hon själv enligt profilen är 24 Så nu hoppas jag hon svarar till imorgon så kanske man styra upp en kväll i gbg i helgen Det var länge sen.

Tack, mer mod mer mod, dock inget övermod, det betackar jag mig för... Gahhh jag vet inte hur man har en dejt, har aldrig haft någon sån där regelrätt dejt  Obestämd
    Ta med dig din sköna attityd och din humor, så kommer både du och han ha en jättetrevlig date! Flört

Hur ska ni göra? Ska ni träffas på restaurang, café, bar? Det här tycker jag kommer bli hur spännande som helst! Skrattande 
  • Marcus01
    Jennifer 060828 skrev 2011-05-25 23:00:03 följande:
    MMM och jag är singel sen 2 timmar tillbaka

Men va fan man ska inte deppa sägs det, livet går vidare. 
    Oj, tråkigt att höra... Rynkar på näsan 
  • Marcus01

Dags att logga ut.... ha en fortsatt trevlig kväll!  Skål

• Marcus01
    raggarprinsessan skrev 2011-05-26 21:13:22 följande:
    ssnälla en tonåring har inte råd med taxi skulle till BUP å bussen stannar väl 2 km därifrån då får man gå å jag kastade skorna i en papperskorg för dom var trasig
    Tur att det inte är vinter.... Tungan ute
Svar på tråden Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011