Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011

raggarprinsessan skrev 2011-05-25 22:41:45 följande:
    skickar över allt mitt mod <3
    Tack, för att du hjälper till att fylla mig. Jag kan lätt behöva det, man blir fegare med åldern tycker jag  Rynkar på näsan
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • HäckHäxan
    Jennifer 060828 skrev 2011-05-25 23:00:03 följande:
    MMM och jag är singel sen 2 timmar tillbaka

Men va fan man ska inte deppa sägs det, livet går vidare. 
    Men usch, beklagar verkligen, förstår om det känns bajs just nu.

*kramar om* Hjärta
  • HäckHäxan
    Marcus01 skrev 2011-05-25 22:57:55 följande:
    Ta med dig din sköna attityd och din humor, så kommer både du och han ha en jättetrevlig date! Flört

Hur ska ni göra? Ska ni träffas på restaurang, café, bar? Det här tycker jag kommer bli hur spännande som helst! Skrattande 
    Jag skall försöka det, antar att nervositeten släpper till slut ändå Får se vad hon svarar, jag vet ju inget, bollen ligger hos henne och hon är inte online nu... Men jag lovar att uppdatera om det blir eller icke blir något.
  • HäckHäxan
    Jennifer 060828 skrev 2011-05-25 23:29:55 följande:
    Tack  Hjärta

Ja, det känns skit. Men så är livet. Det ligger mycket bakom detta beslut.

Fast kommer sakna närheten, samtalen med honom och allt fint vi hade ihop Gråter

Det gör man och man har rätt att sörja och landa innan man ens tar tag i att gå vidare, så är det, men behöver det helt enkelt. Man måste ge sig tid att förstå, acceptera och att läka, det är olika för alla ,men igenom det behöver man ändå.
  • HäckHäxan

An arab at the airport:
    -Name?
    -Abdul al Rhazib
    -Sex?
    -Three to five times a week
    ...-No, no... I mean... male or female?
    -Male, female, sometimes camel!
    -HOLY COW!
    -Yes, cow, sheep, animals in general.
    -But isn't that hostile?
    -Horse style, doggy style, ANY STYLE!
    -Oh deer!
    -No, no... deer run too fast...

• HäckHäxan
    Jennifer 060828 skrev 2011-05-25 23:37:39 följande:
    Tack för dina ord. Mina tårar rinner ikväll, men det är väl så det ska vara. 
    Jag måste inse att våran tid är förbi.. Det var visserligen "bara" 2 år, men det är ju en tid det med i ens liv.
    Låt dom rinna när det behövs, det är precis så det skall vara.

Tiden, åren är inte avgörande för kärlek, man älskar, punkt slut, så är det, oavsett tid så har man rätt att sörja ändå. Och även när man kommit över det värsta och går vidare, så bär man alltid spår av det som varit, man kan le åt minnena, åt tiden, åt den man var just då osv.

Jag har varit singel i 4 år, i min blogg som heter mitt addihadd kan du läsa mitt hej då till mitt ex. Jag läste det själv i förrgår och jag log åt minnet.  Idag kan jag ofta skratta åt vår tid som varade i drygt fyra år.
  • HäckHäxan
    Jennifer 060828 skrev 2011-05-25 23:46:12 följande:
    Hahahah

kvällens första skratt  
    Skrattande Bra!
  • HäckHäxan
    Jennifer 060828 skrev 2011-05-25 23:51:22 följande:
    Vill du länka till din blogg?

Tack för att du vill lyssna och läsa allt.

Det gör mycket. 
    Den ligger i min profil här på FL, bara gå till min sida och klicka där upp på ikonen för blogg så hittar du den.

Ibland behöver man ett öra och någon att bolla med, en annan gång gör du samma sak för någon helt annan, det är rätt, det är så det skall vara
  • HäckHäxan
    Jennifer 060828 skrev 2011-05-26 00:05:24 följande:
    Tack Hjärta Jag behövde verkligen detta nu
    Det är snällt att du orkar

Har sparat din blogg i favoriter {#emotions_dlg.flower} 

Vet du en sak? Denna tråd handlar om oss som överlevde undergången och det gjorde vi ju.
    Men minnet från i lördags var att jag var livrädd för att jorden skulle gå under, och han fanns där och tröstade och stöttade mig och talade om otaliga gånger att vi kommer överleva.

Tack HäckHäxan  
    Varsogod. Du får bolla när du vill.  OCH jag blev glad att du sparade bloggen, jag skriver en massa fast på flera olika sidor, har startat en annan blogg där jag skall försöka samla allt, men det går trögt, sen vet jag inte hur mkt jag egentligen vill blotta av mig på ett enda ställe, utspritt så kan ju ingen peka direkt på att allt är jag

Jorden kommer inte gå under på vår livstid och även om den gör det, så finns det ingen mening med att gå runt och vara rädd för det, händer det så händer det. Imorgon kan vi bägge vara döda, man kan aldrig planera det liksom, lika bra att njuta av de små ögonblicken av lycka som man har turen att få varje dag Hjärta
Svar på tråden Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011