Inlägg från: Marcus01 |Visa alla inlägg
  • Marcus01

Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011

raggarprinsessan skrev 2011-06-02 22:02:00 följande:
    Du DW du e min livvakt eller hur =??

In o förklara för Plantan varför jag har livvakter

för att ni ska försvara mig jävlar i mig ni skyddade mig mot Mattias74
    Varför behöver du skyddas från någon? 
  • Marcus01
    DragonWoman skrev 2011-06-02 22:06:31 följande:
    Han träffar mig bara med idiotpilar... så blir nog fortsatt vaccin i många år....
    Sluta röra på dig så han träffar dig då. Flört
  • Marcus01
    raggarprinsessan skrev 2011-06-02 22:08:41 följande:
    han var lite väl på... då röt Häxan o DW i från
    Jaha, ok... tur att du har bodyguards! Skrattande
  • Marcus01
    DragonWoman skrev 2011-06-02 22:13:56 följande:
    Det var just det jag gjorde..stod still..... nej, han kan få roa sig med att skjuta pilar på andra......

{#emotions_dlg.djavulsk}
    Oj då...  Drömmer hm... han kommer träffa dig med Super-Duper-Cupid-pilar... Flört

Men den där singel-tråden verkar vara översvämmad med folk... är hela forumet där? Ska jag vara helt ärlig, har varit där en gång, så mycket folk som var där blev det rörigt att hålla på och läsa. 
  • Marcus01
    raggarprinsessan skrev 2011-06-02 22:11:41 följande:
    *häller upp cola* till ALLA
    Ok, då kör vi med Cola... Skål
  • Marcus01
    raggarprinsessan skrev 2011-06-02 22:22:52 följande:
    såjjaaa duktig kom tillvaxs dit å blire för rörigt så går du hit så kommer jag en svängå sbackar
    Eh... what? Komma tillvaks dit? LOL Glad
  • Marcus01
    DragonWoman skrev 2011-06-02 22:24:17 följande:
    Nej..det är ett gäng 10+ pers.... vissa e la nya...andra kör med gästspel då o då.. o en del tittar in lite snabbt för att sen fly..... Obestämd

så rörigt är det inte.... o missar man nått så kommer man ofta lätt in i ämnet för dagen... som brukar vara samma som alla andra dagar.... Drömmer
    Oj, fick för mig att det var såååå många fler än 10+ personer där.... 
  • Marcus01

Oj... kolla här  www.familjeliv.se/Forum-3-28/m59294921.html  

Var inne tidigare och jösses vad många som skrev för fullt. Vet inte om ni har sett den? Har följt tråden idag, och det har verkligen varit både påhopp och anklagelser från alla håll... Synd att det ska behöva gå så långt.   

• Marcus01
    DragonWoman skrev 2011-06-02 22:38:03 följande:
    Har skrivit i den med innan idag.... Oskyldig

Men ikväll är det inte nyttigt för mitt medlemsskap att yttra mig mer i den.... Demon
    Jag skrev också i den... fast mitt inlägg syntes nog knappast, det var så många som skrev att mitt försvann ganska snabbt. 

Skrev du också?  Det är nog inte bra för någon att yttra sig mer i den tråden. Det eskalerade hela tiden, och många blev uppretade. 
  • Marcus01
    DragonWoman skrev 2011-06-02 22:44:44 följande:
    Mina inlägg vart nog ganska anonyma med bland alla inlägg... gav upp den när det var runt 300 inlägg skrivna....

Men den lär la bli låst om den fortsätter balla ur....
    Det är nog ganska troligt att en provocerande tråd kommer att spåra ur, men jag har hittills inte varit med om något liknande. 
Svar på tråden Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011