• simple82

IVF/PGD väntar på eller är igång

Ni som blivit gravida vid Huddinge, hur länge tog ni vaggisar?

• simple82

Nellang, jag har td imorgon igentligen, men testade + i torsdags så hon sa jag kunde sluta med dom på onsdag..

• simple82

Kommer fortsätta med dom så länge som jag har kvar dom och börja med att trappa ner idag.. :) tack :)

• simple82

Sen litar jag på Huddinge på att dom vet att man kan sluta med dom när dom är slut och man trappat mer dom.. :)

• simple82

Hejåhå, vi ville de men de är strikt nej på första försöket numera om man har två friska embryon.. Så va inget val hos sa el nästan någon idag då de är sjukhuset som väljer de numera åt än..

• simple82

Hejåhå, ja exakt om de tror sig säkert inte båda kommer överleva kan de sätta in två.. Men vi va så klara med allt ta två om vi fick och vi sa de på första försöket med.. Men vi fick två så fina så ett försökte de frysa ut att lyckas och ett sattes in.. Vi har ett till i frysen nu som klara sig men som vi ej dock vet om de är friskt än.. :) men för oss va och är desjälvklsrt ta två om vi fick el får i framtiden :0)

• simple82

Polly, de är knappt 30% vilket är väldigt bra odds då de inte är större chans vid naturligt heller att du i slutet håller ett friskt barn i armarna.. Så ser du de så är de bra odds, samma som på naturlig väg nästan i alla fall.. :)

• simple82

Blödde inatt och morse så fick en akut tid för vul idag.... Hade då bara bruna flytningar så hade avtagit massor, och allt såg bra ut och vi fick se ett litet litet flimmrande hjärta.. Ny koll på tisdag.. :)

• simple82

Tack, tror allt de faktiskt kommer gå bra :0)

Nellang japp de kan man.. Allt som har med hormoner att göra går att få typ kändes de som haha

• simple82

Yrja, hade lite brunt i lördags sen inget, vilket är skönt :) är väldigt jobbigt blöda.. Jag fick inga restriktioner men har tagit de väldigt lugnt nu dessa dagarna och mest legat på soffan..

• simple82

Va på vul nu och allt ser kanon ut!! Blev flyttat till 23/1 och är i 6+6 idag istället för 7+4 men allt såg verkligen kanon ut sa hon :0))

Grattis polly!!

• simple82

Polly ja man kan bli flyttad, dels är svårt mäta i början sen växer de ju olika :) så kommer säkert flyttas flera gånger..

• simple82

Nellang de kan hända jättemycket dessa dagarna.. De gjorde de för mig!! Så håll hoppet uppe!! :))

Svar på tråden IVF/PGD väntar på eller är igång