IVF/PGD väntar på eller är igång
Så de är nått man kan välja själv om man vill ha tillbax ett el två?
Så de är nått man kan välja själv om man vill ha tillbax ett el två?
Å va bra!!! Så blir de absolut två för oss om vi får välja anser både jag och mannen..!!
Nellang har mensen kommit än? hur gick de? Jag är likadan som dig och letar upp allt hemskt el hittar på allt möjligt i huvudet som gör att vi inte kommer få PGD fast alla läkare säger och att de inte kommer bita på mig någon av gångerna och att vi inte får adoptera heller i så fall och att de inte går och alla möjliga sjuka saker.. känner mig helt knäpp.. Kan inte sova längre på nätterna har as svårt att somna pga alla tankar och ap trött på dagarna.. Tär på en verkligen... redan..
Tjej25 va kul och skönt ni kan bestämma själv när de passar er. När skickades eran remiss? Våran remiss ska iväg snart och är nyfiken... De bästa jag hört är de vanliga bara som man brukar höra.. Lycka till när de är dags för er :)
Varför skulle de ta 3-6 månader att sätta igång? Vi har tid för läkare och skicka remissen den 26/10.. Så hoppas på info besök i jan kanske och börja efter de sen.. Hoppas med på de vill sätta in två ägg på mig :)
Ni som har fått bebis el ska få här vad har för kön på bebisarna? :)
Å va kul höra, hoppas på två frisk!!vi ska göra de i Sthlm, de är mera rutin där och vårat sjukhus har betalninsförbindelse med dom.. För nytt i Gbg..