Inlägg från: AmmiK82 |Visa alla inlägg
  • AmmiK82

Träningsnördar - här samlas vi!

Hej!

Får jag hoppa på? Födde vårt andra barn för tre månader sedan, har börjat träna tre veckor sedan. Innan graviditeten gick jag ner 33 kg, upp 26 under graviditeten, 14 kg kvar. Har inte bråttom, utan vill komma igång ordentligt först. Älskar träning och det är bra för min rygg och mina knän.
    Körde ett ganska hårt pass idag, bad min man att vara "personlig tränare", han har hjälpt mig tidigare också. Kör på hårdare när han tittar på och ger övningar som jag ska köra.
    Högintensiv är min grej, typ cirkelträning. Tränar mycket hemma.

• AmmiK82
    MissKaos skrev 2013-10-26 13:46:55 följande:
    Spinning idag med!
    3 pass spinning
    1gym
    1vattenstyrka

Fårse om det blir gym imorgon med. Nästa vecka kasst med tid för träning. Något böir det men oklart vad ich hur mkt.

Idag exakt fem v till bf.
    Åh mysigt med bf så snart! Själv har jag en 3 månaders hemma.
  • AmmiK82

Igår tränade jag benen här hemma + mage och rygg. Lite ont nu. Har denna vecka gått ner 1 kg, skönt att det börjar hända någonting.

• AmmiK82

Igår körde jag högintensiv som vanligt. 3 rundor, 6-7 övningar med ca 10 repetitioner i ganska snabb takt. Mellan vilan höll jag igång mig dansande för att inte dra ner pulsen alltför mycket. Tur att jag tränar hemma så att jag inte blir utskrattad. För 2 månader sedan klarade jag av 1 armhävning, nu är jag uppe i 8 stycken. Känns underbart!

Hur och vad äter ni?

• AmmiK82

Det här körde jag idag hemma

Liiiiiite slut. :)

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!