Inlägg från: Alvolina |Visa alla inlägg
  • Alvolina

Träningsnördar - här samlas vi!

Skulle bli väldigt glad om någon ville svara mig. Jag är en normal tjej, smal, men lider lite av min otränade kropp. Har lagt på mig något extra kg som jag skulle vilja bli av med också. Tränar ingenting idag. Min fråga är : Om jag löptränar 3 ggr i veckan, lite styrka på det och försöker tänka på vad jag äter. Kommer jag då att se resultat?

• Alvolina
    Johan75 skrev 2014-05-25 12:49:40 följande:
    Resultat av träning bör mätas i prestanda - inte eventuell vikt. Självklart kommer du att märka resultat av löpträning om du går från inget alls till tre gånger i veckan. Du kommer att orka mer, längre och bli snabbare troligtvis. 

Ta det lugnt bara så du inte skadar dig så här i början när kroppen är ovan. 
    Behold, i come as a thief.
    Tack för alla tips!

Träning är givetvis en färskvara men jag har inte alltid varit helt otränad;) Är gymnast i botten, har tränat rätt hårt fram till 4 år sedan. Men det är skillnad på att träna för att forma, se bra ut och må bra. Har ju bara tränat för att klara av övningarna:) Har aldrig tränat särskilt mycket kondition heller och den har definitivt blivit sämre.

Men jag fortsätter med löpning och styrka. Något resultat lär det bli;)
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!