Inlägg från: Lolanthe |Visa alla inlägg
  • Lolanthe

Träningsnördar - här samlas vi!

Idag blir det spinning och core, igår sprang jag 45 min. Jag är en väldig periodare gällande träning men nu är jag inne i en bra fas, gäller bara att hålla fast vid det nu. Vill bugga mer muskler då jag redan har hyfsad kondition men är svag :/ planen är att lägga in fler styrkepass, ca 2 i veckan...

• Lolanthe
    Lolanthe skrev 2014-05-04 08:40:47 följande:

Idag blir det spinning och core, igår sprang jag 45 min. Jag är en väldig periodare gällande träning men nu är jag inne i en bra fas, gäller bara att hålla fast vid det nu. Vill bugga mer muskler då jag redan har hyfsad kondition men är svag :/ planen är att lägga in fler styrkepass, ca 2 i veckan...

Bygga såklart ;)
  • Lolanthe

Tycker alla tjejer är superduktiga här!

Min vecka hittills har sett ut så här:

Tisdag: dansstep (var sjukt flåsig men det var väldigt kul)

Torsdag: crosstraining ( ville inte gå dit men släpade mig dit...)

Fredag: bodypump ( lätta vikter )

Idag ska jag träna Crosstraining kl 11 (om jag inte maskar som jag brukar göra ;)

• Lolanthe

Nu är mitt illamående över så jag har kommit igång med träningen. Är i vecka 11 idag. Körde spinning i söndags och idag blir det Grit strength, fast kör på lite lugnare än i vanliga fall. Någon som vet hur det är med utfall, kan man göra dem? Fick lite ont i svanken efter spinningen, tänkte direkt foglossning men vet ju inte hur det känns ;)

• Lolanthe
    MissKaos skrev 2014-07-01 13:39:01 följande:

Det gör inte ont i svanken. Satt du fel?

Utfall ska du vara försiktig med

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
    Tack för svaret :D Jaa eller det var mer långt ned i svanskotan liksom. Satt som jag brukar, tom. styret lite högre för att det skulle bli mer bekvämt. Ska testa igen, som tur var försvann det på någon dag :) ok då ska jag nog inte göra utfall mer, känns dumt att slita onödigt mkt på kroppen.
  • Lolanthe
    MissKaos skrev 2014-07-01 20:25:57 följande:

Fogarna gör ont i svanskotan. Mellan benen i höfterna. I f**an tyckte jag. Undvik stående cykling eller dra ner på det. Jag har kört spinning till två v före bf mrd båda mina.

glöm inte knipträna!! Vill du köra ben kör knäböj med gymboll bakom ryggen mot väg. Inga vikter.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
    Ja det var förmodligen stående cyklingen som kändes av tänker jag. Igår körde jag Grit, kändes bra men gör inga utfall, bara vanliga benböj, men är det också dåligt för fogarna ?

Tack för alla tips, jätteschysst :) hoppas du kan gå idag ;)
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!