Inlägg från: Ronja 551 |Visa alla inlägg
  • Ronja 551
    Scratchy skrev 2013-11-11 00:18:29 följande:
    Jag tycker det låter sunt, med fokus på hälsa och kroppskännedom istället för siffror.

Och grattis till att du lyckades! Du tog dig igenom all kamp och nådde målet. Grymt!!! 

Precis! Känna vad kroppen behöver ger mer än att jaga siffror ja tror i princip alla kan lyckas på det här sättet! De e lixom så människor är skapta att leva o tack!
  • Ronja 551

Har en fråga till er som tränar 5-6 dagar/veckan. Hur äter ni på vilodagar?! Mindre? Annorlunda?? Tips behövs!

sassitch.blogg.se - gå ner i vikt och leva roligt!
  • Ronja 551

Har idag premiärat träning igen efter axelskada. Kettlebells med hör o häpna: 4kilo!!!! Kändes drygt menlöst. Men skulle börja med så lätta vikter att det skulle kännas menlöst härligt iaf!

• Ronja 551
    ander25k skrev 2013-11-15 10:47:30 följande:
    Ska köra ett gris pass rygg idag :) , så baksida lår och korsryggen kommer vara möra i helgen , ska prova lite olika stilar i marklyftet , står just nu halvsumo , men tänkte prova smalt och helsumo

Grispass! ja älskar folks olika uttryck för att träna hårt
  • Ronja 551
    Scratchy skrev 2013-11-20 21:29:57 följande:
    Jag vill öka bålstyrkan och volymen i största allmänhet. Och styrkan i största allmänhet. Men inte så mycket bålstorleken.

Men ökar man bålstyrkan blir den väl aningen större hur man än gör?
  • Ronja 551
    Wilowa skrev 2013-11-20 21:37:19 följande:
    Jag rehab-tränar än så länge, så mitt mål är att bli helt bra i kroppen (varit sjukskriven 100% i elva veckor pga "snapping hips")

Jag läste dina mål och tyckte de såg jättebra ut, speciellt den om att ha kul. Fast så tänkte jag på hur jag är när jag tränar och kul har jag inte. Jag har kommit på att jag mer eller mindre mediterar när jag tränar. Rockmusik i öronen, men efter passet har jag knappt en aning om vilka låtar jag lyssnat på.

Träning är väl en typ av meditation för mig med två småbarn är det riktigt rolig o viktig tid för mig!

Vad är snapping hips? Hoppas du känner dig bra snart! Aldrig kul att vara dålig
  • Ronja 551

Hade just ett vrål-kung-bra pass på gymmet. Få saker gör en så glad som det! Skrev exakt vad jag gjorde i bloggen. Den som vill får kolla -de som inte läser bloggar ignorerar!

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!