Inlägg från: Doctor Why |Visa alla inlägg
  • Doctor Why

Träningsnördar - här samlas vi!

Doktorn säger:
    För att undvika förkylning och Kräks...sprita av handtagen på de maskiner och lösa vikter ni använder Solig

• Doctor Why
    SpanskaFlugan skrev 2014-08-21 19:17:09 följande:
    Nytt personligt rekord i benpressen ikväll. 12 reps på 170 kg. Dags att öka till 190! :)
    Oj...bra jobbat.
    Det blir många viktskivor på pressen Solig
  • Doctor Why
    SpanskaFlugan skrev 2014-08-21 21:26:00 följande:
    Fast nu såg jag att det stod Doctor Why, inte Who, så du kanske inte har en aning om vad jag pratar om haha!
    Jodå... Skrattande
    Tyvärr så är jag skitdålig på att leta upp sidor som visar den serien gratis.
    Men jag ska försöka...

Längtar tills jag får se Mr Capaldi som Doktorn.
  • Doctor Why

Kommer du träna i London?

Ni som reser ofta i arbetet eller på semester, tränar ni på hotellet eller på lokalt gym?

• Doctor Why
    SpanskaFlugan skrev 2014-08-21 22:02:23 följande:
    Jag ska försöka träna, hotellet har gym men jag ska på konferens och jag vet av erfarenhet att det kan bli ont om tid mellan konferensen och diverse kvällsaktiviteter. Dessutom så är gymmen på hotell sällan bra, ofta bara några få maskiner. Bättre att ge sig ut och springa helt enkelt. Bor nära Hyde park.

Jag reser mycket i jobbet och nu har jag rutin på att boka hotell nära gym. Jag har kort på Friskis & Svettis och får träna billigt på alla F&S i hela världen. Om det inte finns F&S bokar jag hotell med gym som jag vet är bra. När det är säsong springer jag, annars blir det gym. Någon gång har jag tränat på hotellrummet men det är inte optimalt. Ofta är rummen lite små...
    Aha...att springa i Hyde park låter inte dumt.
    Så det finns F&S i andra länder..bra att veta eftersom jag ska bli medlem hos dem nästa år.
    Tränar nu sjukgymnastik pga diskbråck, men går över mer och mer till "vanlig"styrketräning.

lille Birger...jag känner igen ditt problem med värme som övergår till kyla.
    Somnar framför en fläckt och vaknar framåt småtimmarna kall som en isglass Rynkar på näsan
  • Doctor Why

Jag har en härlig träningsvärk idag Glad

Önskar er alla en riktigt skön helg Solig

• Doctor Why

Går en kurs i att tillverka löständer denna vecka.
    Jävligt roligt men studierna ligger mellan 9 - 19, så det blir tyvärr så att träningen blir lidande.
    Tränar hjärnan och kreativiteten i stället Glad

• Doctor Why
    SpanskaFlugan skrev 2014-08-31 21:44:30 följande:
    En timme på gymmet och sen 55 min pulsspinning. Stolt över det eftersom jag hade en stor kväll igår och inte sov särskilt bra. Så trött nu...

Vad duktig du är Solig
    Inspirerande tråd.
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!