Träningsnördar - här samlas vi!
trainingwithjan.com
Får snart upp sidan igen! In där för grymma tips om allmän styrketräning, crossfit, strongman training, cardio och annan konditionsträning!
Jan
trainingwithjan.com
Får snart upp sidan igen! In där för grymma tips om allmän styrketräning, crossfit, strongman training, cardio och annan konditionsträning!
Jan
Det var ett ganska bra tag sedan man överhuvudtaget vistades på familjeliv - så pass länge att jag inte ens vet hur min träning såg ut när jag senast skrev i denna tråden. Hur som helst är morgondagen en stor dag då det blir dagen jag bänkar 120 kg i bänkpress på egen hand. Hehe. Önska mig lycka till.
Jan
120? Förlåt, menar givetvis 150.
Jan
Bänkade 140x8 på gymmet idag. 10 set. Sedan blev det lite hantel curls - 17,5 kg vardera. Kändes gött.
Jan
Tackar min vän! Alltid kul med lite uppskattning från en annan träningsfantast.
Kolla in www.trainingwithjan.com så fort jag får sidan på fötter igen! Brukar ge en massa tips och dylikt om saker både nybörjare som proffs brukar se bortom när det gäller all form av träning - motionering som styrketräning.
Ikväll är det i alla fall dags att träna ben igen. Ska bli jäkligt nice faktiskt. Benpassen är personliga favoriter.
Jan
Bänkade nästan 2000 igår. Kändes riktigt bra. Nästa pass sitter det.
Jan
Hur kan det bli så fel? Jag menade givetvis 175kg. Sorry.
Jan
Glöm inte kika in www.trainingwithjan.com när ni känner er sugna! Sidan bör strax vara uppe igen, bara lite smådetaljer som behöver rättas till. Här ger jag allmäna tips och tricks angående träning som många kanske ser bortom -- både när det gäller viktökning, viktnedgång, muskelbyggande och all annan form av träning. Crossfittare som strongman - du är varmt välkommen att kika in!
Jan