MissKaos skrev 2013-10-03 18:25:01 följande:
Tycker det där generellt har minskat! Såg en osnyggt tränad typ på gymmet för ett tag sedan. HAn ahde bara kört det HAN såg -biceps axlar bröst och mage... Jag tror tjejer generellt kör mkt ben och mage ja. JAg gör ju det.. Fast jag gör det ju med focus på löpning. Gilalr tex "pistolen" i trx etc. Annars tycker jag det ger bra resultat med mkt av den träning som har dykt upp på senare tid typ HIT (hög intesiv träning) med funktionella övnignar i intervaller. På friskis har dom haft sånna pass och man kryper ju ut. Knöböj varvat med hopp övet en skivstång ocharmhävningar. Sen byter man station och varvar att köra idioten med att stå i planka etc. Och boxning, modell gympass. Det är grymt! Körde mot en kille en av de ssita gångerna och jag hade blåmärken efteråt. Nu SA jag ifs att han gärna fick slå. Hårt. Jag bakade ju på allt jag kunde så. Men kunde knappt gå dagen efter... Det där varvat med annan träning = resultat! (om man hittar en kille eller stark tjej att slås mot. Mesar undanbes..)
Ja håller helt med, lyckades bli ihopparad med en tjej som såg ut som att hon skulle gå av om jag råkade träffa henne. Det passet gav inte så mycket, men med en hållbar sparringpartner är det grym träning! För egen del vart det 5 km löpning med uppför nerför och skrålöpning tack vare 10m vågorna på jobbet. Lite småknepigt med balansen ibland...