Inlägg från: edwin47 |Visa alla inlägg
  • edwin47

Träningsnördar - här samlas vi!

Studentpappa. Läste och begrundade ditt inlägg. Det var toppen. Bortsett från självupptagenheten och idiotin du antagligen utsätter någon stackars tränare för på en daglig basis. Låt mig gissa. Du är 35,  och din fru är möjligen på väg att gå, och du har börjat fundera på om krogen är likadan som för tio år sedan. Eller så är du bara en student. Vidrigt tillstånd.

• edwin47

Vem här gör tio pullups. med mint fyra kilo hållna mellan anklarna?

• edwin47

Najje, imponerad av alla träningsproffs. Börjar likna CrossFit hysterin för tio år sedan. Hm Hängde väl ihop med MMA prylen. Vilka har plåtar till Alex fight mot Jones? Själv jobbar jag för att perfektera mina olympiska. Med skor. Inte som en kille jag såg på ett ställe på Slussen för några år sedan Barfota. Ryck/stöt, stående på en femkilos medicinboll. Läder. Kyssar och smek.

• edwin47

Och det skryter du med? Idiot. Menar det på ett bra sätt förstås.

• edwin47

Studentpappa, djupt imponerad av dina prestationer. Djupt imponerad också av din generositet beträffande att delge trådens läsare av dem. Tack. Vilken grenspecifik träning syftar du till?

• edwin47

Imponerad som Satan av somligas prestationer. Desto mer imponerad av vederbörandes beredvillighet att dela med sig av dem. Tack. Du har postat en hel de, no?

• edwin47

Min bästa frukost är en halvliter cocosvatte,n frukter bär och bönpor

• edwin47

Hej Studentpappa. Din nick suger kamelkuk. Allvar "Studentpappa" Delge, dina akademiska meriter.

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!