Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

Snygga armar farbror har!

Och bra jobb Maria och kgirl.

inga bilde före grav och nu.? Nehhh!

Under 70kg och orkar mer och mer!

ander25k skrev 2014-03-26 10:19:07 följande:
    Ingen regelrätt före efter bild , men armarna har börjat få tillbaka sin gamla storlek , man kan ju inte riktigt förvänta sig så mycket i min ålder :) , men det går sakta men säkert åt rätt håll :)

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Promenerat idag. Till lidl. Packade vafnen full fick jobba hem! Kört mitt hemmaprogram i Olga boken. Om kidsen somnar ok ikväll yar jag nog fram hantlarna. Friskis imorgon. Mammacore. Vila igår var helt seg.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Note to self:

Ät inte glass innan plankor.

Ca 25min promenad.

mammacore på friskis.

Plankor.

Mental träning: få barnen i säng. (Glass var mon belöning. Mamma är duuuuum..)

• MissKaos

Herregudkvinna. Hur kan du vara så fit efter fem veckor?

Tessou skrev 2014-03-29 14:58:02 följande:
    Tänkte lägga upp lite bilder jag med... Men var snälla, tänk på att jag nyss fått barn!

Dagen innan lillasyster kom.Mjuk och degig mage, 1 dag efter förlossningen.Bild från i Fredags (igår) då hon blev 5 veckor.

Hållningen är hemsk... Har fått övningar från sjukgymnasten, men med en liten tjej som älskar att ligga på mammas mage och sova, och vaknar direkt man lägger ner henne så är det inte lätt att ''träna''.. Vill bli stark igen, så jag kan tajta till kroppen (magen) igen!!

• MissKaos

Min gravidmage vart minst dubbla din.

Sen nuvarande? Dubbelhaka. Typ.

olgas pass idag. Övat på att äta choklad. Grillat. Matat änderna ihop med sonen.

Imorgon plankor o kortjoggen.

Tessou skrev 2014-03-29 15:13:44 följande:
    Ha ha, tack.. precis sånt man vill höra när man känner sig mindre snygg! Har farmors ''bra:iga'' gener, lång och smal.. så det tackar jag henne för! Men det är inte roligt när man gå och känner hur det hoppar i magregionen..

• MissKaos

Japrecis! 50taggare hallå! Slå oss inte med käppen bara.

sonen prickade en and i huvudet med bröd

Väldigt ot men kul

löpning idag. Vill mer men får hålla emot.. så20min och plamkor!

+1kg under helgenm

MissKaos skrev 2014-03-29 20:20:10 följande:
    Min gravidmage vart minst dubbla din.

Sen nuvarande? Dubbelhaka. Typ.

olgas pass idag. Övat på att äta choklad. Grillat. Matat änderna ihop med sonen.

Imorgon plankor o kortjoggen.

• MissKaos

Det går! 3dgr före bf lyckaded jag gymma

Eleonor86 skrev 2014-04-06 13:26:21 följande:
    Gravid i v.34 och körde så att svetten verkligen rann idag på gymmet idag. Ett riktigt benpass blev det! Frågan är ju hur jag i fortsättningen ska komma i och ur maskinerna utan hjälp? Magen är onekligen i vägen! Haha! :)

• MissKaos

Jag har gått en promenad och ska göra olgas pass. Saknar den sociala biten som gymmet ger.

• MissKaos

Öka max 10% per vecka.

cosinus skrev 2014-04-07 11:08:21 följande:
    Förbaskat så stel jag är. Har bara sprungit löpband i vinter men fick nu för mig att springa ute (asfalt) och dessutom dryga 9 km ist för 5-6 som jag brukar springa på bandet.

Ont/stel i vristen, knäna och höfterna samt bara lagom trött i ryggen.

Note to self: Börja inte med att dubbla sträckan nästa gång du går ut från löpbandet.

• MissKaos

Det är det man brukar säga. Om man inte vilm skada sig.

cosinus skrev 2014-04-07 13:16:39 följande:
    Det kan nog kanske vara en bra utgångspunkt!

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!