Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

Kbt. Testa MI!! Borde bara perfelt om du hittar en bra terapeut.

gavagai skrev 2014-07-03 13:54:32 följande:
    Ja, och det var där vi inte funkade ihop, för det jag behöver hjälp med är motivationen, inte att någon annan ska pådyvla mig deras motivation, men jag behöver hjälp att arbeta fram min egen. Fundera ut motivation kan möjligen funka, dock inte hålla fast. Och jag är övertygad om att det inte betyder att jag inte har motivation eller skulle kunna motivera mig, men jag behöver hjälp där. Det är inte målet det är fel på eller min förmåga egentligen, annat än något i de exekutiva funktionerna, prokrastinering kanske. Behöver hjälp på en annan nivå helt enkelt. KBT funkar bra för mig i andra sammanhang, så jag skulle behöva en mer KBT-inriktad personlig träning än den Olga Rönnberg erbjuder.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Efter ett par dagar med halsont tbx på gymmet. Bättre än väntat fick lägga på lite vikter!

Förstod varför sista löppasset gick så kasst när förkylningen slog till!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Härligt Wilowa!

9km löpning i värmen idag. Ska anmäla mig till ett lopp i augusti tidsmål? Vad är rimligt? Sub 55?

• MissKaos

Igår gympass. Idag vila och glassfrossa

Imorgon är planen att köra backintervaller

• MissKaos

Gjorde goda smothies med. Fryst mango fruäyst ananas intefryst vattenmelon o banan i mixern. Slurp i värmen! Bebisen gillade det med

• MissKaos

Backintervaller. Hej vad dåligt det gick. Påt igen.

• MissKaos

Aaaj.. gymmet igår. La åå mer vikter. Löpningen idag blev Tung. 8km i berg, trail tog 1h!! Nu har vi gäster i ett par dagar!

• MissKaos
    ander25k skrev 2014-07-15 19:29:48 följande:

Prova stå på en eller två viktskivor, då får rumpan ännu mer pisk.

Plågsamt tips
  • MissKaos

Hej,

ander25k skrev 2014-07-16 12:44:39 följande:

Finns ryck drag om du vill piska den ännu mera, studera hur ryck går till, så ser du vad jag menar.

Jag vet.!har tränat ohoo med folk som tävlar bb etc. Ryck är inte för mig.. ryggen foxar inte det

backintervaller idag.
  • MissKaos

Der ska byggas en tunnel här o gbg med. Ca 500meter från mitt hus!

Gymmet. Gick inget bra. Blä! Vilodagen igår blev långpromenad med barnvagn. Totalt 2h30min gång tror jag. Trött o sleten. Skulle behöva att bebisen sov längre i sträck.

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!