Träningsnördar - här samlas vi!
Spinning är ju världens bästa sätt att få rejält med endorfiner! Körde pass ikväll o är lycklig än
Spinning är ju världens bästa sätt att få rejält med endorfiner! Körde pass ikväll o är lycklig än
Att vara sjuk och vila... Ingen hit! Kroppen är sjuk o trött men samtidigt som en överladdad häst som vill röra på sig. Pest!
Eller vad tycker ni? Vad gör ni för att stå ut med vila när ni är sjuka??
Igång efter 1 veckas vila pga förkylning. Inledde med ett pass kettlebells för mördare!
Söker förresten alla möjliga tips på kost när man vill bygga riktigt mycket muskler! Tipsa mig! Viktnedgång kan jag vid det här läget, men sätta muskler kräver ny kunskap!
Ännu en dag utan träning pga noll sömn inatt. Två sjuka små barn o ensam hemma...
Lagade däremot matlådor så det ska räcka ett tag. Jävligt goda typ fitnessbiffar blev det! Recept finns på bloggen för den intresserade
Kettlebells!!!!!!! Jag älskar det!!
Vad tycker ni andra? Jag har hört en del som tycker att det är bara dumt o stor skaderisk. Andra lovordar det... Ni?
Eftersom jag har dålig koll som satan... Vad tar ni tjejer i benpress?? Är 140 kilo över eller under medel? Tränar knappt med några tjejer så här ingen att fråga. O killarna tar givetvis mer
Till tipsa om Lina! Kanske fel tråd, ja vet! O ni som inte läser bloggar får blunda!
sassitch.blogg.se/2013/december/ga-ner-24-kilo-pa-25-manad.html
Nu när våren kommit till norrland har jag börjat cykla till o från skolan! 3 mil o världens bästa vardagsträning!!!
Någon av er här som har erfarenhet av myprotein.se ?
Måste få dela de här med er o se om någon håller med!!
sassitch.blogg.se/2014/august/ni-latar-och-ater-ihjal-er-2.html