Träningsnördar - här samlas vi!
Då drar jag för att provträna på nytt gym idag. Nån som har erfarenhet av Worldclass? Jag har varit på Actic innan men känner att det är dags för nått nytt.
Då drar jag för att provträna på nytt gym idag. Nån som har erfarenhet av Worldclass? Jag har varit på Actic innan men känner att det är dags för nått nytt.
Har ni några bra recept på "godsaker" som är nyttiga. Jag brukar blanda kvarg,bär och lite stevia och frysa nån timma och äta som glass....
Vilka är era bästa nyttiga recept när man är sötsugen?
Körde 30 minuter cykel och 20 minuter styrka igår. Idag har jag äntligen beställt kort på World class och kör snart igång med PT. LÄNGTAR!
Jag är så rastlös och vill få bättre resultet NUUUU! Hur lång tid har det tagit för er andra träningsnördar att märka skillnad på kroppen muskelmässigt?
Jag har åkt på världens motivationsdipp ! Tränat 20 min crosstrainer och styrka efteråt på gymmet. Men maten är katastrof. Är så sjukt sötsugen heeeela tiden och har ätit både ditten och datten. Framförallt om kvällen är jag förjävla sötugen.....funderade på om det är PMS men det är lite tidigt.....tips på var man kan köpa/hitta motivationen igen?