Träningsnördar - här samlas vi!
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Ja, man får lära sig att älska processen. Det måste få ta tid och när man redan är smal borde målet vara att ha mindre fluff på bibehållen eller ökad vikt. En viktnedgång kommer egentligen bara att leda till att man blir en mindre version av sitt nuvarande jag. Jag har lite för bred midja, men tappar jag vikt så kommer jag också att tappa muskelmassa kring rygg och axlar som kan balansera det.
Jag tränar på cleans och har oförskämt mycket blåmärken... Både på bröstet och under knäna.... Tur att det inte är shorts säsong....
Stalltips för extremt stel nacke/skuldror? Jävligt jobbigt att vara nybörjare i crossfit!
Pass 143
Russian squat routine 6x2x92,5 kg
Multitaskade lite ikväll, la yngsta dottern halv sju stack och tränade en timme och la sedan äldsta direkt när jag kom hem. Den som säger sig inte ha tid att träna måste tänja bra på sanningen
Jag har alltid med mig träningskläderna utifall att, men har bara lyckats två gånger tror jag.
Failade idag på 67,5 kg frontböj. Men är inte långt ifrån! Ligger på 45x10 i utfall med front squatgrepp. Tycker inte det är så pjåkigt då jag ännu ligger i ett litet kaloriunderskott. Får mer och mer definition och jag har en quad sweep - men som jag jobbat för den!