Träningsnördar - här samlas vi!
Bänk 5x3 80kg
Toe to bar med vikt vid fötterna. 5x5 5kg
Snedbänk 3x6 60 kg
1000m rodd
Vadpress mellan varje set 6x55kg 10-15 set ingen riktig koll.
Bänk 5x3 80kg
Toe to bar med vikt vid fötterna. 5x5 5kg
Snedbänk 3x6 60 kg
1000m rodd
Vadpress mellan varje set 6x55kg 10-15 set ingen riktig koll.
Tror det är pass 19 för året.
Rodd 1000m uppvärmning.
Push jerk 3x3 70 kg
Clean&jerk teknik på att komma under stången 50 kg, blev ett gäng.
Clean&jerk 3x10 60 kg. Ska egentligen göras i en följd men det gick tungt idag och vi försökte hålla bra teknik.
Två stekta ägg, en bcaa drink och älgfärssoppa blev kvällsmaten
Crossfit metcon ikväll pass 20 för året. Jobbigt och svettigt
Utförsåkning med dottern idag och 7 km löpning ikväll, pass 21.
Hur gammal är dottern? har för mig att du sagt det innan, men mitt minne sviker mig. Gick det bra?
Att ge din dotter den tiden och den upplevelsen är det bästa du kan göra inför att hon ska bli storasyster. Jag antar att ni har barnvakter som kommer ställa upp när det är dags, informera bara dem om att ni är i backen så kan de ju komma och lösa av dig om det behövs.
Härligt att hon gillade det! Det är så kul att se glädjen när barnen hittar nåt de gillar så. Jag ser det hemma, på jobbet och när jag "jobbade" som skidlärare i vår klubb. Underbart!
Idag hade jag verkligen dagen, bra tryck i kroppen, jobbigt pass som tog lång tid. Men jag gjorde 3x15 frivändningar på 60 kg, tekniken börjar vekligen komma. Inte helt lätt med timingen under stången men övning ger färdighet
Passet tog sammanlagt en timme och var många delar men jag orkar inte skriva. Nu laddar vi för femmilen!
Tog en kortare runda ikväll på 3 km. Pass, 22 & 23 idag
De som är underbarn på skidor 3,5 år gamla, första gången de står på skidor är nog väldigt lätträknade. Glädjen ska vara det drivande!
Benböj
3x80 kg
3x100 kg
Vadpress
6x6 40 kg
Toe to bar
3x5 med 4 kg vikt mellan fötterna.
3x8 utan vikt.
Baksida lår
3x6 50 kg
Pass 24