Träningsnördar - här samlas vi!
MissMe: Du hade nått PT program från nätet va?
MissMe: Du hade nått PT program från nätet va?
MissMe: jag tycker att det syns främst på sidobilden. Där kan man ana ett fyrpack Men det är ju bara efter tre veckor! Så nog gör det nytta alltid!!!
Ja, det där med internet PT ska jag baske mig kolla upp!
Får ta det lugnt med träningen i nästa vecka så förkylningen får läka ut, och gärna ta sin kompis astman med sig!
Sen är det fullt ös! Mina veckor som består av kvällsarbete kommer bestå av "vanlig" träning, de veckor jag jobbar dag kommer jag klämma in lite olika pass på, nått bodycombat, spinning osv.
Blir det en bra mix? Konditionsträning i form av löpning kommer det också bli
Ziraya: En bild säger mer än tusen ord
MissMe: Men det är ju bra! Ytterligare ett bevis på att han är seriös
Hoppas att styrketräningen och kosten kan få dig på banan igen!
Skitkropp och skitvåg... Det går upp upp och upp
Nu är jag på ruinens brant och funderar allvarligt på att ta till pulvermetoden!
En smörgås vid fem snåret. Oftast det grövsta bröd jag kan hitta, men är det slut tar jag det som finns.
Frukt vid 9.30.
Lunch vid 11.30 och det är oftast kokta morötter och blomkål tillsammans med nån köttbit.
Kvällsmat mellan 17-19 och även där är det kokta grönsaker och kött.
Träning är löpning varannan dag och sen "lyfter" jag igenom kroppen ett varv då och då. Kanske två gånger i veckan.
Nu är jag ju dödens snorig och kan inte träna. Ska vänta några dagar till!
Det är är upp och ner samma jävla hekton, så egentligen är ju vikten den samma!
Märks framförallt på kläder.
Ska köra igång med riktig, rejäl träning från och med nästa vecka. Sen funderar jag på att se över frukosten och kanske köra kött och grönt där med fast då grönt i sin råa form.
Ska köpa mig ett najs anteckningsblock och börja skriva ner matintaget!
Va in och gjorde snabbtestet och det va gult... Men det beror på att jag inte äter fisk! Det vet jag
Så egentligen ser det ju ganska ok ut, men ska göra den mer noggranna