Inlägg från: Tessou |Visa alla inlägg
  • Tessou

Träningsnördar - här samlas vi!

MissMe83 skrev 2012-12-10 10:53:54 följande:
    Ja du har säkert rätt mensammtidigt som jag är otroligt lycklig så är jag sorgsen! Menen dag adopterar vi ett syskon det är jag säker på.
    Det låter bra det!

Nu kanske man kan få följa din magutveckling - fast åt det större håller å inte mindre/fastare?

ELIAS 090326
  • Tessou
    MissMe83 skrev 2012-12-10 13:56:46 följande:
    Får glo i ditt galleri när datorn är uppladdad
    Jag är väldigt fascinerad över hur fort det går. Redan i v 9 hade jag en kula och nu är det uppenbart att jag är gravid i v 14. Märkligt att det syns så mycket redan. Har fått bröst som jag aldrig tidigare skådat på min kropp ha ha
    Hoppas viktupogången stannar av lite annars kommer jag få ett helsike sen
    Jag fick min mage väldigt sent (finns bilder under 'starka bilder') och gick upp 12
    - dock gick jag ner 18 kg, och det är inte förrän nu i våras och framåt som jag har samma vikt som då jag skrev in mig hos BM.
    ELIAS 090326
  • Tessou
    MissMe83 skrev 2012-12-20 17:56:40 följande:
    Misskaos: låter lite misstänkt en bebis i magen hihi

I morgon ska jag träna yoga efter godkännande från min doktor. Är i v 16 snart å ni anar inte vad jag längtar efter att få röra på mig mer än mina långtråkiga hund rundor . Känner mig som ett kylskåp dock så det ska bli mycket spännande å se hur det går i morgon. Magen e redan rund och i vägen i vissa vinklar.
    Kan du inte lägga upp bild på magen??
    ELIAS 090326
  • Tessou
    MissMe83 skrev 2012-12-24 08:51:54 följande:
    Fattades vissa symtom för vinterkräken. Har haft kräksjukan massor av gånger och detta var inte det. Åt i ett gatukök samma dag vilket jag aldrig gör annars, det måste va det.
    Krya på dig!

God Jul allihopa!! Tomte
    ELIAS 090326
  • Tessou
    Wilowa och Ponzi;

Ni som verkar åka mycket slalom... vad har ni för mössor på er?? Vi ska till fjällen snart och jag har ingen bra mössa känner jag... Har en SÅDAN när jag åker längd, men tycker inte det blir så snyggt med en så tight mössa till slalomkläder, som då man åker längd...
    ELIAS 090326
  • Tessou
    MissMe83 skrev 2012-12-28 10:47:39 följande:
    några av er bad ju om en magbild på bebis magen det är stor skillnad från de andra bilderna jag postat på min mage med begynnande 4 pack Här kommer min bebis i magen bild. bortse från stöket i bakgrunden ha ha.

Vecka 16, tagen idag yrvaken och jäklig
    Vilken söt liten mage! Blir nog en tjej det där...
    ELIAS 090326
  • Tessou
    MissMe83 skrev 2012-12-28 13:38:52 följande:
    Men å vad gulliga ni är! Känner mig inte speciellt snygg, mest små fet
    Har nog inte vant mig än!

Ok då har vi en som röstar på tjej
    Själv tror jag kille, min man åxå
    Jag hade en typisk killmage, men trodde på tjej.. och ut kom en Elias...
    ELIAS 090326
  • Tessou
    Eleonor86 skrev 2013-01-05 20:21:40 följande:
    Pust! Nu är dagens pass avklarat! Den där Jillian Michaels vet vad hon pysslar med! :) 
    Är det något spel eller...?
    ELIAS 090326
  • Tessou
    Eleonor86 skrev 2013-01-06 14:57:24 följande:
    Det är ett träningspass som finns på Youtube, hon som håller i passet heter Jillian Michaels! Det var hon som var en av tränarna i amerikanska "Biggest looser". Det tar 20 minuter och man ska göra det en gång om dagen :) 
    Jo, jag vet vem hon är.. Älskar Biggest Loser!! Men var nyfiken, eftersom jag lånat hem detta spel. Tänkte om vi hade samma...

Förövrigt så kom vi hem från fjällen den 3:e och jag ville verkligen inte hem... Det är så himla mysigt där!! Trist att komma hem till 5 cm snö från ca 1 meter...! Har inte blivit nå skidåkning sedan vi kom hem, värdelösa spår tydligen...
    ELIAS 090326
  • Tessou
    Maria1982 skrev 2013-01-11 08:49:52 följande:
    Nu sover mitt hjärta, jag är helt skakis och ledsen.

Träning ikväll är just nu det sista jag tänker på, men ska försöka lyfta igenom kroppen iaf.
    Sover, menar du som sövd? Det kommer gå bra!! Elias har opererats och blivit sövd 3 gånger, första gången då han var 8 månader. Det var hemskt, men de är så duktiga på vad de gör!!

{#emotions_dlg.flower}
    ELIAS 090326
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!