Inlägg från: Maria1982 |Visa alla inlägg
  • Maria1982

Träningsnördar - här samlas vi!

Inga maskiner! Släng dig på en matta på golvet
    Jag brukar köra en övning för magen där jag använder mig av en pilatesboll och den ger garanterat träningsvärk.
    Stå i armhävningsställning med knän/smalben på bollen och rulla upp som i en fällkniv. Den är effektiv!

• Maria1982

Tog en lång, skön pw med gubben min!
    Han hinner inte med i mitt tempo, så för mig har det väl mer varit friskluft och promenad
    Men det va grymt skönt att komma ut bara vi två!

• Maria1982

Mitt svar kom ju bara med delvis... Skittelefon!!!

För att bli av med överflödigt fett kring mage, höfter, lovehandels krävs "tyvärr" cardio
    Så... Nu håller jag en tumme att all text följer med!

• Maria1982

Memschi: Du kan ju utfall och benböj med hantlarna i handen. Finns ju lite olika varianter där... Stå på ett ben, benen brett i sär osv.

• Maria1982

Fattig student: Samma läge här... När jag jobbar kväll kan jag med gott samvete ta mig tiden att träna, men när jag jobbar mina dagveckor så väljer jag istället att va hemma med familjen (som jag knappt ser när jag går kväll)...
    Hur dämpar man den ångesten?

• Maria1982

Panikont i magen (reaktion på antingen spiral eller en cysta)... Så nu ligger jag nerbäddad med nya runners i högsta hugg

Stegtävling på jobbet som drar igång i morgon

• Maria1982

Första löprundan på mkt länge avklarad!!!
    Inga världsrekord på något vis, men jag har bestämt mig för att låta det ta den tid det tar!
    2.55 km på 17 min är resultatet.

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!