Träningsnördar - här samlas vi!
Om två timmar ska jag till gymmet för att prata kost med tränaren
Om två timmar ska jag till gymmet för att prata kost med tränaren
Mötet med tränaren var mkt givande. Hon tyckte jag var väldigt duktig som hade lagt upp min kost som jag har, så det fick jag mkt beröm för. Det enda jag skulle lägga till var ett större mellanmål på eftermiddagen. Efter att vi hade pratat om kosten, så gjorde hon några mätningar. Nästa mätning är den 9 Januari. Så nu jäklar ska jag köra stenhårt på detta. Inga godsaker. Förutom nästa vecka då jag ska bjuda jobbet på fika eftersom att jag slutar. Fast jag behöver inte äta så mkt iaf
Idag blev det vara uppvärmning på gymmet. Sambon ringde och sa att jag var tvungen att komma hem. Dottern skrek helt hysteriskt efter mig och hade gjort i typ 20 min. Så det var bara att avbryta träningen och åka hem
Skulle ha tränat idag tänkte jag, men det blir ett besök på barnakuten istället. Dottern klämde sitt finger illa på dagis för en vecka sen. Hon har väldigt ont, hon sover inget om nätterna plus att fingret nu har börjat lukta lite. INTE bra. Så får se vad dom kommer göra med henne idag.
Här blir det nog ingen träning på ett tag. Vi har precis kommit hem från en natt på sjukhuset. Dottern har opererat sitt finger hon skadade förra veckan. Det hade blvit super infekterat och tydligen var fingertoppen krossad. Så man är ju lagom glad på läkaren som bara tejpade fingret och skickade hem oss. Nu 'kommer jag troligen få vara hemma med tösen några dagar. och sambon är iväg hela veckan. Så får se hur det blir med träningen.
Vilken naturell yoghurt kör ni med?
Träningen ligger på is och har gjort nästan en månad nu. Det har varit mkt den sista tiden. I måndags åkte jag på kräksjukan, blev inte bra förens igår. Det resulterade i 3cm smalare midja. Alltid något