Träningsnördar - här samlas vi!
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Tessou: Var det du som gått upp i vikt av LCHF? Tror du inte att det är så att du går upp i vikt av att magen mår bättre och därmed kan tillgodose sig mer näring i maten som du äter? Så har det i alla fall varit för mig när min mage blev bättre. Alltså att det i så fall bara är indirekt som du går upp av kosten och att du kanske är van att äta lite mer än vad en frisk mage behöver.
Idag blev det en promenad i regn och i slutet även i mörker i skogen. Det var precis så vi hade ljus så vi hittade rätt. När vi kommit till bilen så ringer ledaren för barnens träning och säger att de är lite sena Det slutade med att jag och några fler föräldrar fick åka och hämta dem på ett annat ställe, för genom skogen hade de inte tagit sig. Riktig tur att jag gav mitt telefonnummer till ledaren innan de gav sig iväg.
Idag köpte jag Charlotte Pirellis nya träningsbok och hoppas att hennes fyra-veckors-program ska motivera mig att komma igång ordentligt. Det är ett kom-igång-program så det passar mig bra. Fast sedan om det är bra egentligen vet jag inte, men i så fall får jag väl anpassa det efter mig.
Jag börjar på måndag eftersom hon börjar då.