Inlägg från: Maria1982 |Visa alla inlägg
  • Maria1982

Träningsnördar - här samlas vi!

Fick ångest över att jag inte bokade nån träning igår, så precis innan jobbet sprang jag 3 km
    Idag blir det biceps och triceps

• Maria1982

Löpning med barn och make i går eftermiddag och på kvällen drog jag en timme spinning.
    Idag blir det storhandling...

• Maria1982

Retar ihjäl mig på vågen! Konstant upp tycker jag...
    Äter en balanserad kost, håller koll på kalorier in, inte riktigt på kalorier ut då mitt jobb är fysiskt tungt.

En dag på jobbet är stående, gående i 8 timmar. Lyfter backar med kött som väger mellan 10 och 30 kg hela tiden, drar pallar som väger mellan 150 och 450 kg. Ja, ni hajar nog. Tungt!

Tränar utöver detta minst varannan dag. Löpning, styrka, cykel och vad som känns bra för dagen
    Vill ju slimma ner och bli mer fast och bygga upp synliga muskler.

• Maria1982

Petar i mig ca 1400 kcal om dagen och merparten är protein och fett.
    Äter kolhydrater också, men det är inte mkt!
    Använder appen shapeUp som hjälp

• Maria1982

Tycker jag inte. Får i mig massor mer än jag brukar
    En tidig vecka på jobb ser ut så här ca: en smörgås med ost o skinka vid 5, kvarg vid 9, lunch vid 12 och det är ungefär 250-300 gr kött tillsammans med grönsaker och sås. Kvällsmat blir det mellan 17-19 och det är ju samma som lunchen fast med potatis/ris i minimängd. Kan ibland kosta på mig lite nötter innan kvällsmat för att inte hungra ihjäl.

En kvällsvecka är bakvänd...

• Maria1982

Hmm... Jag som tycker att jag äter som en häst. Där ser man :O

Då har jag lite att jobba med till då! Har iaf kommit upp från 900-1000 kcal och upp till 1400

• Maria1982

Kan tillägga att jag INTE är trådsmal på nått vis Snarare åt andra hållet om än "normal"

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!