Träningsnördar - här samlas vi!
MAgsjuka. Mår illa, rännesketa + genomförkyld.
*självdör*
Viktnedgång av detta *sur* Man tappar ju sina muskler!!!
MAgsjuka. Mår illa, rännesketa + genomförkyld.
*självdör*
Viktnedgång av detta *sur* Man tappar ju sina muskler!!!
Jag har så trååååååkigt.... Roa mig! Berätta ngt kul ni tränar eller ngt...
Jag är döende! Eller nej, men det känns så. Jag tror ju att jag ska bli frisk snabbt om jag äter ordentligt, så ajg åt frukost imorse (inkl kaffe) sen mådde jag allt utom BRA. Nåja, var tvungen att åka till affären -toapappret var nästan slut- så jag fick köpt hem vitt bröd och proviva.. (och glass..)
Avis på er som tränar..
Vi åt fiskpanetter eller vad det nuheter med klyftpotatis. Färsk frukt som efterätt. TYdligen mer än min mage klarade av.. Den blev som en ballong och my goood... Min stackars man flydde våningsplanet... Hade tänkt jobba imorgon, men det känns tveksammt nu. Ska på S-HLR(sjukhu HLR) instruktörsutb, och jag vet inte om det fungerar att gå. Vill ju inte smittas. + att man ju gör en del fysiska saker och att man tar i varandra.. Tänk om jag smittas lixom.
Gymmet ja, jo jag gick dit. Värmde upp. TIttade lite, gick hem. Orkade inte såklart, ville gärna men men. JAg kom iväg till posten med mina grejjer som skulle postas och 10min uppvärming och inte ora mer kankse är beviset på att jag inte ska till jobbet imorgon *suckar*